Pálení jazyka - latentní tetanie

Omlouvám se, ale ještě doplnění mého dotazu. Před rokem jsem skončila se svým pálením na psychiatrii, tam mě poslala paní doktorka z interny, brala jsem antidepresiva rok, pomohla mi pouze na zklidnění, měla jsem panický strach být sama doma, motala se mi hlava, nemohla jsem jíst, třásly se mi ruce, nemohla jsem chodit, byla jsem na neschopnosti 7 měsíců. Brala jsem Argofan a Seroquel, nyní jen Seroquel. Do práce chodím opět již rok, ale problém s jazykem neustává. Nidko si se mnou už neví rady. Děkuji za odpověď. Hana.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, napadá mě ještě navštívit stomatologa - někdy může být pálení jazyka způsobeno vadným chrupem (není to zrovna časté, ale když už jsou všechny běžné možnosti vyčerpány...= železo v normě, krevní obraz v pořádku, hladina vápníku v normě, na jazyku nejsou patrné žádně infekce, ani ve stěru z jazyka a z výtěru z krku se nic neprokázalo, celkově jste zdráva - játra, ledviny, dýchací cesty, trávicí systém - nepálí Vás žáha? Aby Vás nepálil jazyk jako příznak refluxu žaludečních šťáv atd.).

 
Líbí se vám odpověď?
+7 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: