Potíže s menstruací

Dobrý den, loni v zimě jsem vysadila HA po 7 letech užívání, první ms přišla po 83dnech, další po 21, 27 dnech. Pak byl cyklus 41dní a menstruace měla charakter špinění, které trvalo asi dva týdny. Stejná situace se opakovala další měsíc. Další menstruace byla už krvácení, ale trvalo skoro měsíc. Lékařka mně vyšetřila, ale žádný problém neshledala. Předepsala mi Norethistheron na 10dní, po jeho dobrání přišla 5ti denní ms, pak byl cyklus 35dní a opět 5ti denní krvácení. Teď v únoru se cyklus protáhl na 40dní, ale místo menstruace asi týdenní špinění, které se po týdnu začalo měnit na krvácení. Dostala jsem injekci na zastavení krvácení Panba a novou HA Clormetin, s tím, že budu brát 2 nebo 3 měsíce a poté se uvidí, jak se cyklus srovná po vysazení. Chci se zeptat, jestli je možné, že by mi 3 měsíční užívání HA pomohlo k tomu, abych měla už po vysazení normální ms a to jak do intenzity, tak do délky? Je mi 27let. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Je to možné, antikoncepce se kromě ochrany proti otěhotnění také předepisuje k úpravě cyklu, takže je to logický postup a dá se předpokládat,že se cyklus srovná. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: