Problém s vaječníky

Dobrý den, Před měsícem a půl jsem vysadila hormonální antikoncepci, při prohlídce ultrazvukem bylo vše v naprostém pořádku. Je to asi deset dní, co se cítím nesmírně unavená, bolí mě hlava, mám křeče v břiše a v podbřišku. Menstruace má již dva týdny zpoždění. Těhotenské testy jsou negativní. Navštívila jsem gynekologa a prý mám špatně fungující vaječníky, obsahující vajíčka pouze stejné velikosti. Co to znamená? Jak by se tento stav měl léčit a mohu otěhotnět? Jak se zbavit únavy a bolestí?? Děkuji za odpověď, lékař mě poslal na krevní rozbor, bez větších vysvětlení, zatím se cítím bezradná a zmatená, tápající.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, vaše obtíže mohou být způsobeny například hormonální dysbalancí, která způsobuje jak zpoždění menstruace, tak i bolesti břicha. Z problémů při otěhotnění zatím nemusíte mít strach, tělo se z "následků užívání antikoncepce" vzpamatovává i několik měsíců. Doporučoval bych proto znovu vyšetření u gynekologa. Co se únavy týče, pravděpodobně je způsobena vyčerpáním organismu, doporučoval bych též vyšetření u praktického lékaře. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: