Problémy vnímání.

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat dal jsem si jednoho jointa jen na ochutnání a od té doby mám problémy vnímání, nevnímám okolí. Nemám sebevědomí a hrozně zapomínám jestli náhodou nevíte co stím jestli na to není nějaký lék nebo něco takového..? Děkuju :) PS-už vím že to nikdy nezkusím :)

Odpověď odborníka:

Dobrý den, o tomto by bylo asi lepší poradit se s lékařem. Pokud Vámi uvedené příznaky ani po týdnu neodezněly (nebo se výrazně nezlepšily), bylo by asi dobré obrátit se na lékaře. Příznaky, které uvádíte, mohou po užití marihuany snadno nastat, ale neměly by dlouhodobě přetrvávat (samozřejmě za předpokladu, že to nebudete zkoušet znovu). Osobně o žádném léku přímo nevím, tohle Vám opravdu řekne spíše někdo, kdo má medicínské vzdělání. Držím palce, ať se Vaše situace brzy zlepší. S pozdravem Petr Klimeš

Mgr. Petr Klimeš
Mgr. Petr Klimeš

Specializace: Psychologie
Pracoviště: Psychoterapie Mgr. Petr Klimeš, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: