Prohlubně v kůži po injekcích

Dobrý den,ráda bych věděla,jak mohu bojovat s následnými prohlubněmi v kůži po injekcích antikoncepce Depo Proveri,každá je vždy tak 2-3cm široká,prostě dost nevzhledný dolík na boku,kam si je píchám. Děkuji

Odpověď odborníka:

Bohužel, moje rada Vám asi moc nepomůže, protože to jsou vedlejší účinky po aplikaci injekcí. Můžete zkusit krém Cicatrix, ovšem bez záruky. Jinak po aplikaci si udělejte vždy jemnou masáž v místě aplikace.

MUDr. Jitka Dobešová
MUDr. Jitka Dobešová

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Dermatovenerologická ambulance Nemocnice Šternberk

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Neštovice aneb Komu hrozí obzvláště velké nebezpečí
Články: Neštovice aneb Komu hrozí obzvláště velké nebezpečí
Plané neštovice jsou vysoce...
Na zánět průdušek platí síla přírodního léku
Články: Na zánět průdušek platí síla přírodního léku
Přírodní a klinicky ověřená...
Ječné zrno
Články: Ječné zrno
Ječné zrno, hordeolum, je...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
STOP svědění kůže!
Články: STOP svědění kůže!
Trápí vás kopřivka či...
Aneuryzma aorty – tichý zabiják v lidském těle
Články: Aneuryzma aorty – tichý zabiják v lidském těle
Slovo aneuryzma jste mohli...
Co potřebujete vědět o nádorech ledvin II. – Vyšetření a léčba
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: