Prosím poradtě

už asi pul roku se mně dělají pupeny na oblíčeji je to nejprve červený pupen pak je v něm čirá vodička a hrozně bolí dělá se my to nejvíce na bradě ale i okolo celého obličeje byla jsem na kožním dostala jsem mast která pupínky usuší ale když konečně zmízí po masti tak se mně udělají třeba do týdne znova už jsem z toho neštastá nevím co dělat poradte každá rada vzácná děkuji eva

Odpověď odborníka:

Může jít o úporné postpubertální akné, ev. rosaceu. Doporučuji používání lokálního antibiotika a benzoylperoxidu (např. Duac gel, Akneroxid 5 gel v kombinaci se Zinerytem apod.). Pokud by lokální léčba nebyla úspěšná, existuje i léčba celková, ale s tou se nesmí na slunce, takže by přicházela v úvahu až na podzim.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: