Samovolné ubíváni na váze, deprese...

Dobrý den, asi před 2 rokama, jsem začal pocitovat silne deprse, ze záčátku jsem to nebral nějak vážně, protože to bylo před maturitou a myslel jsem že je to hlavně kvuli tomu a že po maturitě bude vše v pořádku. Bohužel se tak nestalo, naopak se to začalo zhoršovat. Silné deprese, kolísavá nálada, silná nespavost, pocení rukou, ubívání na váze, nervozita a mám pocit že každý měsíc se objeví zase něco nového. Poslední dobou mě také dost svědí kůže, hlavně na očích a je dost sucha a trochu se loupe. Už nevím co mám dělat, vůbec už se v podstatě s nikym moc nestýkám, protože mi všichni říkaj jak jsem hubenej a abych přibral, ale já bych moc rád. Praktická lékařka mi brala krev a prý jsem zdraví. Nejvíc mě štve ubíváni na váze, za rok a půl jsem shodil 7 kg. Děkuji za odpověd

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Ondro! Podle popisu si jistě zasloužíte podrobné vyšetření. Určitě bych se přimlouval, abyste pohovořil s psychiatrem. Nevynechal bych ani podrobné somatické (tělesné) vyšetření, hubnutí si vždy zaslouží pozornost - nejedná-li se o redukci nadváhy.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x