Špinění mimo cyklus a i při pohlavním styku

Dobrý večer, měla bych na Vás dotaz. Na gynekologii chodím pravidelně, každý půl rok. Antikoncepci beru už téměr 7 let, nejdříve 4 roky Miligest, poté Jangee, vyšší hormony, od té doby to začalo. Paní doktorka mi řekla, že by bylo lepší kdybych snížily hormony, jenomže poté jsem neustále špinila i mimo cyklus. Teď (asi 6 měsíců) opět vrátila na Jangee vyšší hormon a nemám pokoj, mimo cyklus špiním, třeba od 15. dne, po sexu též. Trpím i na výtoky a podobné, ale údajně jsem zdravá. Opravdu jsem už nepříjemná ani nechci s přítelem spát. Lubrikant používáme. Nevíte co mi může pomoct? Hezký den.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, bohužel Vám asi m oc nepomůžu, potřebovala bych podrobnější anamnézu. Otázkou je změna antikoncepce, jiná otázka je Váš čípek. Špinění po styku by mělo být vyšetřeno, ale to paní doktorka určitě udělala(odebrání cytologie + kolposkopie). Pokud by stále přetrvávalo špinění po styku, bylo by vhodné zvážit ošetření čípku a setření horní vrstvy buněk,které jsou prokrvácené.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x