Stolice

Dobrý den,prosím vás mám takový problém jsem po chemoterapii ukončeno 28.8 2009 klasický seminom varlete st.2 a.Začal jsem brát aloe vera gel byl mi doporučen chtěl bych se vás zeptat trošku mě sem tam pobolívá břicho stolice je pravidelná ráno,má světlejší hnědou barvu je v celku krev ani hlen tam nejsou.Mám takový strach jestli bych nemohl mít okultivní krvácení,jestli nemám nějaký nádor ve střevech.Vkvětnu mi bylo děláno sono břicha a vše v pořádku v září i říjnu sem byl na CT vyšetření i PET vyšetření a vše v pořádku.Prosím nezlobte se že se takto ptám mám ted velký strach ze všeho je mi teprve 25 let.Děkuji vám za odpověd a moc si toho vážím josef.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, po chemoterapii se ničí buňky, které se rychle dělí. Mezi ně patří i buňky střevní sliznice - to ve většině případů vysvětluje, proč je nemocným špatně, bolí je břicho a mají problémy s trávením. Postupně se stav upraví. Co se týká okultního krvácení, to ze stolice jen tak pohledem poznat nejde, k tomu je třeba test - zajděte za vaším lékařem se o tomto vyšetření poradit.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: