Stydké pysky

Dobrý den je to tak 14 dní co se mi zvětšily stydké pysky. Chladila jsem a nepomohlo. Zašla jsem tedy ke své gynekoložce a ta řekla že to nic není a dala mi aflovag na intimní hygienu jednou týdně výplach jsou to tři lahvičky. A také mastičku pimafucor kterou si mám mazat na ty pysky. Jenže po ní je to horší mám přestat s mazáním? A ten aflovag působí celý týden přijde mi to málo jednou za týden když si vezmu oproti rosalginu který se vyplachuje každý den. Jinak prý žádný zánět nemám nic nevíte tedy proč se mi zvětšily? Moc prosím o radu děkuji moc.

Odpověď odborníka:

Zvětšení stydkých pysků bývá způsobeno zánětem či otokem například z nevhodného prádla, pracího prostředku, zapaření či jako reakce na intimní kosmetiku. Zkuste sedací koupele v řepíčku, pokud nepomohou vyšetření na zánět. Příjemný den.

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x