Svedeni

Dobrý den, chtěl se zeptat co mam dělat...byl sem hrat fotbal a osypaly se me nohy ...hrozne to svedilo.Tak jsem zašel k doktrce a ta mi predepsala lek(cezera)..ale osypavam se dal a to vsude.Ale Jen dyz se utřu ručnikem nebo me zacene neco svedit a zacnu se skrabat a pak me to srudne.Citim se slaby buší mi srdce i trochu horší vydim...Prosim o radu ...děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, rozhodně bych doporučoval znovu navštívit kožního lékaře. Může se totiž jednat o nějaké kožní onemocnění. Cezera se používá spíše při alergických onemocněních. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x