Svědění genitálií

Dobrý den, již asi týden mám svědění v oblasti genitálií, nyní mě k tomu ještě přibylo pálení a výtok. Nemohu si dojít na gynekologii, vzhledem k tomu, že nyní mám dostat menstruaci a ihned po skončení letím do Londýna na dovolenou. Můžete mi prosím poradit jak se problémů zbavit,abych měla klidnou dovolenou? Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, svědění genitáliíí a výtok je nejčastěji příznak mykosy /kandidové infekce pochvy/. Pokud opravdu odjíždíte, zakupte si v lékárně volně prodejný vaginální prostředek na zaléčení, nejlépe funguje látka Clotrimazol, o konkretním léku se poradte s lékárníkem. Po návratu ale určitě navštivte lékaře - gynekologa, protože nemusí jít pouze o mykosu, ale jiné původce vaginálních problémů a svědění a ty spolehlivě určí a zaléčí pouze gynekolog. Tuto radu, prosím, považujte jen za "první pomoc" s ohledem na vaši časovou tíseň. Hezký den..

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: