Tep

Preji dobry den, uz par dni pozoruju, ze mam velice nizky klidovy tep, okolo 50, nevim, zda je to normalni. Asi 3 tydny predtim jsem mela tep okolo 60. Od ledna tohoto roku jsem vsak mela tep zvyseny, mezi 80 a 100, na to jsem dostala leky (trimepranol). Pomohl. Od te doby si take nekolikrat za den tep merim, pro kontrolu a prave pred 3-mi tydny jsem leky vysadila, nebot tep byl nizky sam od sebe, jak jsem jiz zminila, okolo 60 a ted jeste min. Jak nizko mohu mit tep, abych uz mela jit k lekari, bojim se, ze se dal bude snizovat. Jaky mam tlak nevim. V lednu jsem take podstoupila kardiologicka vysetreni, vse v poradku. Dekuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, náhlé vysazení trimepranolu není vhodné, lék by se měl vysazovat v průběhu 1-2 týdnů - je pak možné, že se objeví nežádoucí účinky z náhlého přerušení léčby. Většinou však opačné, než popisujete. Vaše srdeční frekvence by neměla klesnout pod 50/min, v opačném případě se obraťte na Vašeho lékaře.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x