Těp,ťutani v levém uchu.

Zdravím, občas slyším neco jako těp nebo nějaké ťukaní v levem uchu, je to dost otravné. Není to pravidelní zvuk, a pokaždé je to v levém uchu. Mám zvišený krvní tlak , beru prašky Dapril 10, muže to mýt nejaku spojitost? A da se toho nejako zbavit?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, samozřejmě, že to spojitost mít může!! Pulsatorický tinnitus synchronnní s tepem bývá dost často u kolísavé hypertenze. Doporučuji proto monitorovat krevní tlak s ev. ůpravou medikace. Vhodné by bylo doplnit neurologické vyšetření a dle něho provést vyšetření mozkových cév k vyloučení aneurysmatu a v neposlední řadě i vyšetření karotid sonograficky.

MUDr. Vladimír Prokop
MUDr. Vladimír Prokop

Specializace: Ušní, nosní, krční
Pracoviště: FORTMEDICA ORL

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: