Tmavě hnědý až černý výtok

Dobrý den pane doktore, mám jeden dotaz. Asi před týdnem se mi objevil mírný hnědý výtok, a jak se mi přibližoval termín menstruace, tak zesiloval, až byl černý a silný, s troškou krve a hlavně tam byly takové černé (sražené) kousky nějaké tkáně. Jelikož jsem čekala na první den menstruace abych si mohla vzít první antikoncepční pilulku, brala jsem to jako menstruaci a prášek si dala, abych to náhodou nepromeškala a nemusela čekat další měsíc. Menstruaci mám hodně nepravidelnou, tak proto jsem ten "výtok s kouskama" brala na lehkou váhu. Kdybych s tím měla jít na gynekologii, tak bych si musela nejmín měsíc počkat, než mě vezmou. Co myslíte, že ten výtok způsobilo? Hormonální nevyrovnanost? Děkuji předem za odpověď.

Odpověď odborníka:

Skutečně by bylo potřeba gynekologické vyšetření již proto,že při užívání antikoncepce při normálním průběhu je cyklus pravidelný, antikoncepce se kromě antikoncepčního efektu užívá také k úpravě cyklu

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-19 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: