Tmave zafarbenie

Srdecne zdravim, prvy a druhy premolar mam vyplneny gic materialom, neskor bude dokonceny fotokompozitom. Vsimol som si na druhom premolare take tmave zafarbenie na rozhrani gic-zub (vpravo pozdlz vyplne), ale aj taku tmavu skvrnu vlavo pri vyplni. Co to je? Snad nie: kaz, zbytky amalgamu,...? V prilohe je foto pred a po vymene amalgamu.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, vypadá to vše normálně, skvrnka nalevo od výplně je pigmentace a tmavé zabarvení napravo od výplně je způsobeno rozdílným lomem světla na rozhraní zubu a GIC výplně. Toto zabarvení by mělo po aplikaci fotokompozitu vymizet. S přáním hezkého dne, Jan Stuchlík

MUDr. Jan Stuchlík
MUDr. Jan Stuchlík

Specializace: Zubní lékařství
Pracoviště: Dentální klinika Jan Stuchlík

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x