Užívání antikoncepce

Dobrý večer, beru první měsíc antikoncepci a posunula jsem si menstruaci. 20.5. jsem měla brát poslední pilulku, ale já jsem začala brát nové platíčko. 24.5. jsem dostala Ospen 1500 na angínu, začala jsem špinit a mám hrozné bolesti (ty mívám u menstruace ale skoro vždycky). Je špinění normální a jak mám dál pokračovat. Děkuji, pěkný večer

Odpověď odborníka:

Antibiotika by na cyklus neměla mít vliv. Nevím jakou antikoncepci berete při kontinuálním užívání se slabé krvácení může vyskytnout pokud je silnější bylo by vhodné zvláště když máte bolesti vyšetření včetně ultrazvuku a nasazení léčby. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Abstinenční příznaky: jak to vypadá, když ohrožují život
Články: Abstinenční příznaky: jak to vypadá, když ohrožují život
Jedním ze znaků závislosti...
Dopřejte svému nosu pravidelnou péči
Články: Dopřejte svému nosu pravidelnou péči
Čištění zubů či mytí rukou...
Nádory trávicího traktu
Články: Nádory trávicího traktu
Nejzávažnějším onemocněním...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Punkce odhalí příčinu vzniku„vody v koleni“
Články: Punkce odhalí příčinu vzniku„vody v koleni“
Oteklý bolestivý kloub...
 Atopický ekzém u psů
Články: Atopický ekzém u psů
Stejně jako lidé mohou i...
Dospívající a hepatitida typu C: hrozbou jsou nejen drogy a sex
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: