Vynechaná hak + vzatý postinor , ale nedostavilese menstruace, kdy měla..

Dobrý den, chtěla bych se Vás zeptat : omylem jsem vynechala prášek HAK(Yadine), nicméně po pár dnech (v sobotu) jsem na toto nedopatření zapomněla a měla nechráněný pohlavní styk, 2dny poté (pondělí) jsem projistotu užila Postinor. Sedmidenní pauza, kdy neberu HAK a mám dostat menses mi začala v neděli, poté v podělí jsem užila Postinor. Obvykle při 7-denní pauze HAK dostanu menses do 3-5 dnů, nicméně menstruace se nedostavila. Jen mám trochu výtok a pobolívání břicha, zpozdila se mi mestruace kvůli velkému množství hormonů v těle a můžu být v klidu nebo jsem těhotná, když se menstruace po Postinoru nedostavila? Test je zatím negativní.

Odpověď odborníka:

Může se jednat o vliv Postinoru vyčkejte týden a pokud se menses nedostaví zopakujte gravitest. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x