Vyrážka

Dobrý den,rád bych Vás požádal o radu zda nevíte z čeho bych mohl mít takovou vyrážku,začal sem ji mít jen na rukách,a momentálně se mi začíná dělat i na nohách(kolenouch)vyrážka je zarudlá a svědí)Lékařka tvrdí,že je to ze slunce,dostal jsem mast Advantan,ale nezabírá,naopak se to zhoršuje.Nemám žádné alergie,nekouřím,nepiju alkohol.Zasílám foto.Děkuji za vaší radu.Wildhaber

Odpověď odborníka:

Podle fotografie to připomíná např. kontaktní alergický ekzém, doporučuji silnější preparát než je Advantan, ev. při nedostatečním efektu další vyšetření ( krve, histologie).

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x