Výtok

Dobrý den. Už delší dobu mám bílý výtok s kterým sem byla u svého gynekologa.Předepsal mi čípky Globulus cum natrio tetraborico. Čípky mi bohužel nezabrali, tak jsem si v lékárně koupila čípky Gyntima. Během léčení což je 10 dní byl výtok slabý a změnil se v pevnou látku.Ale opět se vrátil.Jsem už zoufalá a mám z toho deprese tak jsem si tyto čípky koupila znovu a myslím, že to dopadne stejně.Napadlo mě jen jestli to není tím že čípek nezasouvám dostatečně hluboko tak se chci zeptat jestli to může být tím.Už opravdu nevím jak se vyléčit, trápí mě to čím dál tim víc

Odpověď odborníka:

Dobrý den, opakujte návštěvu gynekologa, musí vědět, že vám jeho medikace nezabrala a udělat podrobnější výtěr a zjistit OPRAVDOVOU příčinu. Pokud byste si chtěla doplňovat léčení sama, na tomto odkaze najdete podnětů víc než dosti /strava, oblékání, pomocné prostředky a hygiena a podobně...: http://www.lupusinky.estranky.cz/clanky/diskuse-o-problemech-u-lupusu_/zanety-gynekologicke-nejen-u-lupusu____o__ /. S hloubkou zavádění čípku neúčinnost léčby nesouvisí, čípek se po čase úplně rozpustí a pronikne v pochvě prostě všude, část jej může i vytékat ven. Proto je vhodné při léčbě nosit třeba tenkou vložečku. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: