Výtok a špinění po styku

Dobrý den, poslední půlrok mám problémy - stále mám nažloutlý výtok s mírným zápachem a při nebo po styku špiním. Vím, že to není vaginální mykóza. Snažíme se to léčit s doktorkou už dlouho-užívala jsem polygynax a naxyl a to mi nepomohlo. Taky se snažím užívat laktobacily a různé prostředky na podporu imunity. Užívám antikoncepci Yadine. Při styku se jinak nechráníme. Prosím, poraďte. Poradťe nějaké léky, případně jestli na to může mít vliv antikoncepce apod. Děkuji za odpověď. Klára.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, problémy by mohlo způsobovat ektropium na čípku. Potvrdit se to dá při kolposkopickém vyšetření. Terapií by bylo laserové ošetření.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: