Zánětlivé akné

Dobrý den, můj přítel má už hodně let problémy s velmi zánětlivým akné. Kožní mu řekla že je to kvůli vysoké hladině testosteronu. Chtěla bych se tedy zeptat, zda ho jde u mužů nějakým způsobem snížit? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Bohužel musím konstatovat, že lékařka nemá pravdu. To by mělo 99% mladistvé populace bez rozdílu pohlaví vysokou hladinu testosteronu??? To je přece hloupost. Je celá řada vhodných léků proti akne jak lokálních tak i celkových, které výrazně zánětlivé akne pozitivně ovlivní. Navštivte jinou kožní lékařku.

MUDr. Jitka Dobešová
MUDr. Jitka Dobešová

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Dermatovenerologická ambulance Nemocnice Šternberk

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: