Zdravotní náramek - anafylaktický šok

Chtěla bych si nechat vyrobit titanový zdravotní náramek - mám těžké anafylaktické reakce při úvodu do narkózy na nezjištěnou látku (nejspíše succinil nebo thiopental) Urgentně bych potřebovala pomoc s názvem na náramek.. je nějaký mezinárodní kód, případně latinský? Text.. atp. (jsem po karcinomu štítné žlázy), jak jsem teď zjistila, anestezie rajským plynem reakci nevyvolala. Moc děkuji Daniela

Odpověď odborníka:

To myslíte asi jako varování že jste alergická, že? A jde o pravé anafylaktické reakce? Já myslím, že tam můžete rovnou nechat vyrazit POZOR - alergie na Thiopental a Sukcinyl + polyvalentní alergie.

MUDr. Jaroslav Čupera
MUDr. Jaroslav Čupera

Specializace: Intenzivní medicína
Pracoviště: ARO Nemocnice Ivančice

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x