Železo

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, již dlouho mám lehkou anemii z nedostatku železa, jen by mě zajímalo jestli může mít nedostatek železa za následek ochabování a bolest (píchání) ve svalech?? Moc děkuji za odpověď T P.

Odpověď odborníka:

Vážená slečno/paní Petro, anémie může způsobovat nedostatečné zásobování pracujících svalů okysličenou krví a vést k svalovým bolestem a křečím. Doporučuji Vám užívat léčivé přípravky obsahující železo; v případě přetrvávání obtíží i po úpravě anémie se obraťte na svého praktického lékaře. S pozdravem, Milan Hrubý.

MUDr. Milan Hrubý
MUDr. Milan Hrubý

Specializace: Nefrologie
Pracoviště: Všeobecná fakultní nemocnice v Praze 2, IV. Interní klinika, Ambulance nutriční podpory

 
Líbí se vám odpověď?
+5 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: