Změny při užívání antikoncepce

Dobrý den, v 18 letech jsem poprvé užívala antikoncepci (Minerva) a brala jsem ji asi rok a 3 měsíce. Poté jsem ji vysadila, protože nebyla potřeba. Kromě zhoršení stavu pleti a maštění vlasů jsem měla mnoho dalších problémů a tělo se dostávalo do normálního stavu zhruba 2 roky. Zařekla jsem se, že už prášky nechci vidět, nyní nastala ale situace, že strach z otěhotnění je větší než obavy z nežádoucích účinků antikoncepce. Chci se ale poradit jakou antikoncepci zvolit. Vzhledem k tomu, že moje tělo velmi citlivě reaguje na hormonální podněty, zvažovala jsem nízkohormonální antikoncepci (nevím ale, zda se nebát špinění - první měsíc při užívání Minervy jsem špinila). Stav mé pleti není dobrý, přesto netrvám na tom, aby HK stav ovlivňovala, protože vím, že po vysazení by to bylo horší. Hlavním problémem ale je, že mám velká prsa (70 F) a opravdu nechci, aby mi ještě vyrostla (ze zcela praktického důvodu, že větší podprsenka se prostě nevyrábí). Můžete mi, prosím, poradit HK, která co nejméně ovlivní zvětšení prsou, nebude způsobovat změny nálad (při Minervě jsem měla tendenci pořád brečet) a v nejlepším případě nebude příliš zvyšovat chuť k jídlu? Uvažovala jsem o Yadine, ale neznám všechny typy antikoncepce, proto píšu o radu. Mnohokrát Vám děkuju, Kateřina

Odpověď odborníka:

Dobrý den, zkuste zvážit, zda by nebyla pro Vás pohodlnější antikoncepce. ditroděložní tělísko, pesar, kondom atd. Nežádoucí účinky se mohou vyskytovat i u nízkohormonální antikoncepce. Hezký den

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x