Zpoždění menstruace a antidepresiva

Dobrý den měla bych dotaz,moc mě to trápí,mám zpoždění menstruace asi o deset dní,ale docházím k doktorce na psychiatrii,a užívám antidepresiva,Užívám je asi týden a pár dní,dělala jsem si těhotenské testy které vycházeli negativní,ale mám nafouklé břicho jako bych měla menstruci dostat,je to nepřijemné.Myslíte že muže mít vliv užívání antidepresiv na poruchy menstruačního cyklu?A také bych se chtěla zeptat zda je možné že léky které užívám Citalec,mužou ovlivnit pravděpodopnost těhotenského testu?Děkuji předem za odpověd.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Veroniko! Ačkoli nelze vyloučit ovlivnění mentruačního cyklu antidepresivy, typické to zrovna není. Stejně tak užívání citalecu nemá vliv na těhotenstké testy.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: