Zvětšené stydké pysky

Dobrý den mám takový problém. Je to asi týden co se mi zvětšily stydké pysky jak malé tak velké, ale ty velké mi docela dělají problémy omezuje mě to při chůzi. Nevím čím by to mohlo být. Je to asi 14 dní co beru Helicid na žaludek nevím jestli to nějak souvisí e a dvě hodinky na to beru antikoncepci. Prosím moc o radu je mi teprve 21 let. A není na to mastička nebo něco moc vás prosím děkuji předem za opověď. Lucie

Odpověď odborníka:

Dobrý den, s užíváním Helicidu to nijak nesouvisí. Zkuste oblast chladit, pokud nedojde ke zlepšení, navštivte lékaře.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
zvětšené stydké pysky | Od: veronika | 11.7.2015 16:28
dobrý den, také bych prosila o radu, mě natekli
stydké pysky, nejdřív mě to svědilo, tak jsem si to
škrábala, teď mam ten levý úplně nateklý, nevím čím
to je, nic, byla jsem jen na rybníce, nic víc, poraďte
prosím
reagovat
re:zvětšené stydké pysky | Od: uLékaře.cz | 28.7.2015 12:41
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Avšak aby Vám lékař
mohl odpovědět, poprosím Vás, abyste dotaz
zkopíroval a vložil jej přímo do poradny na těchto
stránkách:http://www.ulekare.cz/poradna-
rozcestnik.
V poradně se Vám bude lékař věnovat.

Děkujeme a doufáme, že vše bude v pořádku.
reagovat
 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: