Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Specialista podpory uživatelských požadavků

V uLékaře.cz věříme, že řídit si své zdraví může snadno každý. Přispíváme k  tomu prostřednictvím technologie, lidského přístupu a lékařské expertízy. S týmem více než 350 lékařů všech specializací a zdravotních sester pomůžeme tisícům lidí měsíčně.Máte chuť stát se součástí naší vize a spolu s námi měnit svět k lepšímu?

Do stávajícího týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Specialista podpory uživatelských požadavků. Tvým úkolem bude zpracovávat příchozí požadavky na naše vývojové a IT oddělení zadávaných přes Jira Service Desk interními uživateli našich systémů, a dle stanovených pravidel je kategorizovat a předat k dalšímu řešení.

Požadavky budou typu:

  • Chyba nebo změna konfigurace v interním systému
  • Návrh/podnět na změnu služby nebo systému
  • Nákup nebo reklamace HW, nefunkční HW nebo SW

Pozice je vhodná člověka s minimálně ½ roční zkušeností např.:

  • s manuálním testováním nebo
  • se zodpovědností za konfiguraci interně využívaného systému nebo
  • z pozice na service desku nebo IT podpory

Pozice není vhodná pro člověka, který chce být jen přeposílačem zpráv. Chceme parťáka pro řešení problémů, který pomůže ulevit vývojovému týmu a umožnit mu zaměřit se na rozvoj produktu a zadavatelům dá jistotu, že jejich požadavky jsou pochopeny a budou řešeny.

Požadujeme:

  • Nadšení, protože to je základ naší firemní kultury
  • Schopnost pochopení požadavků zadavatele - formou přečtení požadavku i doplnění přímou komunikací se zadavatelem.
  • Schopnost ověřit požadavek/chybu, doplnit zadání pro další řešení.
  • Komunikativnost
  • Pečlivost
  • Organizovanost
  • Češtinu (slovem/písmem) a výhodou je angličtina (slovem a písmem)
  • Forma úvazku: HPP nebo OSVČ, práce na plný pracovní úvazek
  • Denní dostupnost v čase mezi 9-17, k dispozici na Slacku/telefonu/emailu. Po dohodě možnost home office a úprava pracovní doby.

K dispozici budeš mít:

  • Systém pro evidenci požadavků a komunikaci s uživateli - Jira ServiceDesk (nevadí, že se s ním potkáš poprvé - zaučíme Tě)
  • IT specialistu na řešení požadavků na HW/SW a vývojový tým pro opravu chyb a testery pro zaučení současného fungování podporovaného systému a jeho konfigurace.
  • Interně používáme systémy MS Windows a MacOS, Google Workspaces, Atlassian Jira a Confluence, Slack a další.

Co nabízíme?

  • Tým, který s nadšením přispívá ke každodennímu zlepšování revolučních zdravotních služeb, zakládá si na férovém jednání a otevřené zpětné vazbě.
  • Kanceláře v centru Prahy, kousek od I. P. Pavlova. Home-office a úprava pracovní doby po dohodě možná.
  • Podporu a otevřené férové jednání. To stejné chceme od tebe.
  • Službu uLékaře.cz zdarma pro Vás a Vaše blízké
  • Multisport kartu
  • Vlastní HW
  • Mobilní telefon

Máš chuť se s námi osobně potkat a zjistit, jak to u nás opravdu vypadá? Těšíme se, až se Ti osobně představíme.
Napiš na stanislav.valasek@ulekare.cz nebo mi rovnou zavolej na 724 323 948.

Poskytnutím svých osobních údajů v profesním životopise a motivačním dopise dáváte společnosti uLékaře.cz, s.r.o., souhlas, aby je v souladu s nařízením č. 2016/679 Evropského parlamentu a Rady EU, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zpracovávala v rozsahu potřebném pro účely výběrového řízení. Udělený souhlas, který vždy stvrzujete samostatně a informovaně při zasílání životopisu a motivačního dopisu, můžete kdykoliv odvolat e-mailem nebo dopisem zaslaným na adresu společnosti.
Takovou péči si zasloužíte!
Představte si prostředí, kde se vždy setkáte s pozorností, kterou očekáváte.
* registrací neměníte svého lékaře.