Specialista podpory uživatelských požadavků
V uLékaře.cz věříme, že řídit si své zdraví může snadno každý. Přispíváme k tomu prostřednictvím technologie, lidského přístupu a lékařské expertízy. S týmem více než 350 lékařů všech specializací a zdravotních sester pomůžeme tisícům lidí měsíčně.Máte chuť stát se součástí naší vize a spolu s námi měnit svět k lepšímu?
Do stávajícího týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Specialista podpory uživatelských požadavků. Tvým úkolem bude zpracovávat příchozí požadavky na naše vývojové a IT oddělení zadávaných přes Jira Service Desk interními uživateli našich systémů, a dle stanovených pravidel je kategorizovat a předat k dalšímu řešení.
Požadavky budou typu:
- Chyba nebo změna konfigurace v interním systému
- Návrh/podnět na změnu služby nebo systému
- Nákup nebo reklamace HW, nefunkční HW nebo SW
Pozice je vhodná člověka s minimálně ½ roční zkušeností např.:
- s manuálním testováním nebo
- se zodpovědností za konfiguraci interně využívaného systému nebo
- z pozice na service desku nebo IT podpory
Pozice není vhodná pro člověka, který chce být jen přeposílačem zpráv. Chceme parťáka pro řešení problémů, který pomůže ulevit vývojovému týmu a umožnit mu zaměřit se na rozvoj produktu a zadavatelům dá jistotu, že jejich požadavky jsou pochopeny a budou řešeny.
Požadujeme:
- Nadšení, protože to je základ naší firemní kultury
- Schopnost pochopení požadavků zadavatele - formou přečtení požadavku i doplnění přímou komunikací se zadavatelem.
- Schopnost ověřit požadavek/chybu, doplnit zadání pro další řešení.
- Komunikativnost
- Pečlivost
- Organizovanost
- Češtinu (slovem/písmem) a výhodou je angličtina (slovem a písmem)
- Forma úvazku: HPP nebo OSVČ, práce na plný pracovní úvazek
- Denní dostupnost v čase mezi 9-17, k dispozici na Slacku/telefonu/emailu. Po dohodě možnost home office a úprava pracovní doby.
K dispozici budeš mít:
- Systém pro evidenci požadavků a komunikaci s uživateli - Jira ServiceDesk (nevadí, že se s ním potkáš poprvé - zaučíme Tě)
- IT specialistu na řešení požadavků na HW/SW a vývojový tým pro opravu chyb a testery pro zaučení současného fungování podporovaného systému a jeho konfigurace.
- Interně používáme systémy MS Windows a MacOS, Google Workspaces, Atlassian Jira a Confluence, Slack a další.
Co nabízíme?
- Tým, který s nadšením přispívá ke každodennímu zlepšování revolučních zdravotních služeb, zakládá si na férovém jednání a otevřené zpětné vazbě.
- Kanceláře v centru Prahy, kousek od I. P. Pavlova. Home-office a úprava pracovní doby po dohodě možná.
- Podporu a otevřené férové jednání. To stejné chceme od tebe.
- Službu uLékaře.cz zdarma pro Vás a Vaše blízké
- Multisport kartu
- Vlastní HW
- Mobilní telefon
Máš chuť se s námi osobně potkat a zjistit, jak to u nás opravdu vypadá? Těšíme se, až se Ti osobně představíme.
Napiš na stanislav.valasek@ulekare.cz nebo mi rovnou zavolej na 724 323 948.