Inzerce
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Belogent

Inzerce

Pár posledních let mě trápí plíseň v nohách

Kožní obtíže Helena M. 23.6.2017

Dobrý den, pár posledních let mě trápí plíseň v nohách, mezi prsty, která se objeví jak " hrom z čistého nebe". Začne příšerné...

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, kožní plísňové infekce jsou chronickou infekcí, která velice často recidivuje a vzhledem k... Celá odpověď

MUDr. Jitka Dobešová
Odpovídá:

MUDr. Jitka Dobešová

Milá Heleno, plísňová onemocnění nohou jsou zdlouhavou záležitostí a vyžadují také dlouhodobou péči... Celá odpověď

Inzerce

Dyshidróza, drobné puchýřky na ruce

Kožní obtíže Š. M. 8.6.2017

Dobrý den. Chtěla bych poprosit o Váš názor, co se mi tvoří na ruce? Vyraší mi jednou cca za tři měsíce drobné puchýřky. Vždy...

MUDr. Daniela Obrová
Odpovídá:

MUDr. Daniela Obrová

Paní Š., dle přiložených fotografií se jedná o dyshidrotický ekzém. S genitálním oparem to nesouvisí,... Celá odpověď

Úporné svědění celého těla

Kožní obtíže Monika K. 7.6.2017

Dobrý den, od ledna se potýkám s úporným svěděním celého těla. Nejprve to byly pouze na nohy, hlavně lýtka. Cca 1-2 měsíce jsou...

MUDr. Barbora Bačová
Odpovídá:

MUDr. Barbora Bačová

Moniko, vzhledem k tomu, že už jste byla vyšetřena mnoha odborníky, předám Váš dotaz specialistovi. Vyčkejte,... Celá odpověď

MUDr. Silvie Rafčíková MBA
Odpovídá:

MUDr. Silvie Rafčíková MBA

Dobrý den, pruritus sine materia - tedy silné svědění bez projevů na kůži - pouze z následky po škrábání... Celá odpověď

Kolik stojí Belogent?

Jiný problém Vincent H. 30.4.2017

Dobry den Belogant da sa aj koupit v lekarni?Kolik to stoji?

MUDr. Barbora Bačová
Odpovídá:

MUDr. Barbora Bačová

Vincente, Belogent je na předpis, přispívá na něj pojišťovna. Na pojišťovnu Vám jej však předepíše pouze... Celá odpověď

Vyrážka na stehnech a přirození

Kožní obtíže A D. 26.4.2017

Dobrý den, už 3 týdny se potýkám s vyrážkou, která měla ložiska na stehnech a na přirození. Nejprve se doktor domníval, že jde...

MUDr. Barbora Bačová
Odpovídá:

MUDr. Barbora Bačová

Slečno A., Vaše vyrážka vypadá skutečně nehezky. Vzhledem k tomu, že jste již nějakou dobu neúspěšně... Celá odpověď

MUDr. Jitka Dobešová
Odpovídá:

MUDr. Jitka Dobešová

Milá A, antibiotika zabírají za 2-3 dny. Doporučila bych Vám přidat sedací koupele ve slabém roztoku... Celá odpověď

K

Infekce Jan K. 25.4.2017

Dobrý den,obracím se na Vás s prosbou o podání informací k přiloženým fotografiím. Jedná se o podezření na lymskou boreliózu,můj...

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, za mně, při nejasných nálezech s přihlédnutím na první objevení se kožního projevu, (erytmrema... Celá odpověď

MUDr. Jana Moravcová
Odpovídá:

MUDr. Jana Moravcová

dobrý den, z přiložené fotografie lze jen těžko usuzovat, zda se jedná o lymskou boreliózu. Centrální... Celá odpověď

Folikulitis

Kožní obtíže Tomáš M. 13.4.2017

Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Zhruba před měsicem se mi udělaly pupínky na varlatech, dermatolog řekl, že se jedna o folikulitidu,...

MUDr. Zdeňka Janoušková
Odpovídá:

MUDr. Zdeňka Janoušková

Dobrý den. Nejedná se o nic závažného. Po škrábání, což je dráždění kůže došlo k reakci a rozšíření kapiláry.... Celá odpověď

Pustulky v terénu ekzému

Kožní obtíže Šárka D. 13.3.2017

Dobrý den, na rukou se mi objevují malé puchýřky ze kterých vytéká hnis. Už jsem s tím byla i na kožním ale paní doktorka mi řekla...

MUDr. Zuzana Bisová
Odpovídá:

MUDr. Zuzana Bisová

Dobrý den, pokud vznikají pustulky/tedy puchýřky,z kterých teče hnis/ v terénu atopického ekzému,může... Celá odpověď

Jasně červená krev na toaletním papíře

Proktologie Tomáš N. 12.3.2017

Dobrý den, před časem jsem nalezl na toaletním papíře jasně červenou krev. Tato situace se opakovala po 14 dnech- mezitím jsem...

MUDr. Barbora Barchánková
Odpovídá:

MUDr. Barbora Barchánková

Dobrý den, jasně červená krev na toaletním papíře je nejčastěji v souvislosti s vnitřními hemoroidy (a... Celá odpověď

MUDr. Milan Navrátil
Odpovídá:

MUDr. Milan Navrátil

Vyšetření proktologa, chirurga, který se zabývá nemocemi konečníku je na místě. Krev ve stolici značí... Celá odpověď

Dermatitída

Kožní obtíže Anna S. 1.3.2017

Dobrý den, mám problém s pletí. Objevují se mi suché, šupinaté flíčky zpravidla pod očima, fleky vůbec nesvědí, na dotek jsou...

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, Vaše projevy se mně jeví jako dermatitída, zánět kůže a podkoží, příčinou můžou být zevní... Celá odpověď

Papulky v tetováži

Kožní obtíže Štefan J. 28.2.2017

Dobrý deň, mám 3 mesiace staré tetovanie na ktorom sa mi teraz vytvorili akési papuly, bol som s tým aj na kožnom kde mi doktorka...

MUDr. Lada Novotná
Odpovídá:

MUDr. Lada Novotná

Dobrý den Štefane. Děkuji za Váš dotaz. Zřejmě se ve Vašem případě bude jednat o mikrobiální eczem, kdy... Celá odpověď

Vyrážka na obličeji

Kožní obtíže Martin Z. 22.2.2017

Dobrý den, objevuje se mi na obličeji zarudla vyrážka (viz foto) bohužel se mi nedaří se jí zbavit. Rád bych poprosil o radu

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, nejspíše se bude jednat o kombinaci vlivů jako holení, zevní prostředí, zejména chlad, vítr,... Celá odpověď

Otok dolní končetiny

Kožní obtíže Kristýna S. 12.2.2017

Dobrý den, Předem moc prosím o radu, protože praktický...

MUDr. Nikola Klímová
Odpovídá:

MUDr. Nikola Klímová

Dobrý den, určitě bych doporučila konzultraci na kožní ambulanci. Vidím, že je noha asi opravdu oteklá,... Celá odpověď

MUDr. Ludmila Jelínková
Odpovídá:

MUDr. Ludmila Jelínková

Dobrý den, určitě je handicap nadváha a sedavé zaměstnání, měl by se pokusit hubnou, nosit kompresivní... Celá odpověď

Asi po 4dnech po užívání Belogentu se me na nohách udělali červené tečky

Kožní obtíže Lena K. 26.1.2017

Dobry den. Asi po 4dnech po užívání Belogentu se me na nohách udělali červené tečky. Belogent me předepsala na kožním na svědění...

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, zčervenání snad mohlo být reakcí na lokální antibiotikum obsažené v aplikované masti, Váš... Celá odpověď

Svědivé červené pupínky

Kožní obtíže Lucie K. 24.1.2017

Dobrý den. Už asi týden mám kožní potíže na nohou a předloktí. Nejdřív to bylo jako akné zarudly červený pupínek který měl strup...

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, Belogent jako kortikoid pro topické, lokální použití žádným způsobem nezasáhne do metabolizmu... Celá odpověď

Alergie na thiuramy z gumovych rukavic

Kožní obtíže Jitka B. 22.1.2017

Dobry den.Pred 2 lety jsem se mi v praci vytvorila alergie na thiuramy-z gumovych rukavic.Bohuzel se to nevedelo,az po epik.testech,coz...

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, pokud jste kontakt s gumou skutečně 100% vyloučila, a to včetně v oblečení, jako je spodní... Celá odpověď

MUDr. Ludmila Jelínková
Odpovídá:

MUDr. Ludmila Jelínková

Dobrý den, kombinace atopického ekzému a kontaktní alergie- ve Vašem případě na thiuram, u jiných např.... Celá odpověď

Alergie na inkoust z tetování

Kožní obtíže Lukáš K. 16.11.2016

Dobrý den, rád bych se zeptal, před 5 lety jsem si nechal dělat tetování, které jsem si řádně ošetřoval týden poté, po zahojení...

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, na tento dotaz Vám neumím 100% odpovědět, na trhu je obrovské množství mastí a krémů, ale... Celá odpověď

Puchýřky na žaludu

Kožní obtíže Tomáš S. 13.11.2016

Dobrý den, už asi 2 roky mě trápí na žaludu takové půchýřky. Po celou dobu na stejném místě a nějak se to nešíří. Zpočátku...

kpt. MUDr. Denisa Gottvaldová
Odpovídá:

kpt. MUDr. Denisa Gottvaldová

Dobrý den, jak píšete, již jste byl komplexně vyšetřen. Toto jsou obtíže, které řeší dermatovenerolog... Celá odpověď

Paronychium

Kožní obtíže Tereza R. 11.11.2016

Dobrý den, obracím se na Vás s radou ohledně mého dlouhodobého zdravotního problému. V únoru 2016 jsem byla na pedikúře, kde mi...

MUDr. Zuzana Fazekašová
Odpovídá:

MUDr. Zuzana Fazekašová

Dobrý den, léčba mykóz nehtů bývá někdy svízelná. Obvykle je nutné užívání antimykotik (ve Vašem případě... Celá odpověď

Atopická dermatitida

Kožní obtíže Eva Z. 17.10.2016

Dobrý den, během několika posledních let jsem na pažích pozorovala zvláštní vyrážku. Objevuje se vždy začátkem jara nebo možná...

MUDr. Kristýna Jiříčková
Odpovídá:

MUDr. Kristýna Jiříčková

Dobrý den Evo, k přesné diagnoze by bylo potřeba vyrážku vidět a celkově Vaši kůži vyšetřit, takto se... Celá odpověď

Kožní obtíže

Kožní obtíže Karol P. 14.10.2016

Dobry, pod pazuchami sa mi spravili vyrazky - pravdepodobne alergicke . tie sa mi rozsirili aj po rukach. Na to som dostal krem...

MUDr. Dagmar Doležalová
Odpovídá:

MUDr. Dagmar Doležalová

Dobrý den, kožní léčba trvá spíše několik týdnů. Pokud nebude zlepšení během 2-3 týdnů, doporučuji kontrolu... Celá odpověď

Inzerce
×