Inzerce
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Methionin

Inzerce

Poradna uLékaře.cz

Poraďte se s lékařem

Rychlá odpověď
již do 6 hodin

Zkušení lékaři odpovídají
na vaše dotazy

Cena již
od 39 Kč

Zjistit, jak funguje poradna

Bodnutí i jehlu

Infekce Tomáš 9.7.2017

Dobrý den, stala se mi taková nepříjemná věc. Byl sem na výletě v Brně kde sem bohužel neuhlídal alkohol, velmi sem se opil a matně si pamatuju že jsem se setkal s někým kdo mě zřejmě obral o peníze a podstrčil mi za to nějakou injekční jehlu s bílým práškem. Celou záležitost si bohužel vybavuji jen... Zobrazit více

MUDr. Danica Fričová
Odpovídá lékař:

MUDr. Danica Fričová

Dobrý den Tomáši, myslím si, že je vhodné testování na HIV, hepatitidu typu C. Syfilis se přenáší pohlavním... Celá odpověď

MUDr. Jana Moravcová
Odpovídá lékař:

MUDr. Jana Moravcová

Po popíchání o neznámou jehlu je vhodné testování na HIV a žloutenky. Testování se neprovádí pouze 1x,... Celá odpověď

Inzerce

Vysadila antikoncepci, po 12 letech braní v kuse

Gynekologie Anna 16.6.2017

Dobrý den, je mi 28 let a před 10 měsíci jsem vysadila antikoncepci, po 12 letech braní v kuse. Momentálně mám rozházený cyklus ( menstruaci mám cca 1x za 6 týdnů) - před začátkem braní jsem s ním problém neměla. Vypadávají mi vlasy v té míře, že jich mám už polovinu. Bývám často podrážděná a unavená... Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, hladina testosteronu se u žen nabírá obvykle v jasných indikacích, jako je syndrom polycystických... Celá odpověď

Padání vlasů

Kožní obtíže Jana 1.6.2017

Dobrý den,mám problém s padáním vlasů.Jsem v přechodu,užívám Minapent,dále užívám již druhé balení 3měsíční kůry Forcapil,vlasy si meju šamponem Plantur 39.Večer si do vlasu masíruji Alpicor.Hladina železa S-Fe je 17,0 umol/l,štítná žláza S-TSH 3,252 mlU/l,S-fT4 10.7 pmol/l. Ráno při česání si vyčešu... Zobrazit více

MUDr. Dagmar Doležalová
Odpovídá lékař:

MUDr. Dagmar Doležalová

Dobrý den, Váš dotaz přebírá konzultační ambulance a bude na něj odpovídat specialista ... S pozdravem MUDr.... Celá odpověď

MUDr. Andrea Vocilková
Odpovídá lékař:

MUDr. Andrea Vocilková

Dobrý den, v době přechodu slábnou a vypadávají u žen vlasy hlavně v oblasti temene, podobně jako u mužů,... Celá odpověď

Vypadávání řas

Kožní obtíže Veronika 28.4.2017

Dobry den, posledny týždeň vzdy ked sa odlicim tak mi vypadnú 4-5 mihalnic. Pouzivam stale rovnaku spiralu aj rovnake odlicovacie mlieko a rovnaky postup. Co sa tyka mojich zvykov tak velmi malo pijem, niekedy nie ani pol litra za den. Ale to je dlhodoby problém. Neviete mi poradit cim by to mohlo byt... Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, řasy tak jako vlasy vypadávají, frekvence je různá, ovlivňuje ji například roční období, používaná... Celá odpověď

Poradna uLékaře.cz

Poraďte se s lékařem

Rychlá odpověď
již do 6 hodin

Zkušení lékaři odpovídají
na vaše dotazy

Cena již
od 39 Kč

Zjistit, jak funguje poradna

Zplihlé vlasy

Kožní obtíže karolína 15.4.2017

Dobrý den, už 3, skoro 4 roky mám vlasy ve stejné délce . Dřív jsem vlasy barvila, ted už půl roku nebarvím, vlasy nefénuju(vlasy si meju večer a nechávám je vždy volně schnout), nežehlím. Používám pouze lak na vlasy. Mám roztřepené konečky a jemné, řidké vlasy. Nejvíce řidké jsou na temeni hlavy. Vlasy... Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, určitě by jsem pokračovala v terapii methioninem, na posílení a obnovu růstu vlasů můžete... Celá odpověď

Po METHIONINU gynekologické problémy

Kožní obtíže Karla 13.4.2017

Dobrý den.Užívám METHIONIN-1 tabletu denně proti padání vlasů a pomáhá to ,ale po jednom balení jsem začala mít gynekologické problémy .Menstruaci mám 3x do měsíce ale u gynekologa je vše v pořádku.Přestala jsem další balení Methioninu užívat a menstruace se upravila.Je to možné??Děkuji předem za odpovědˇ Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, připadá mně málo pravděpodobné, aby užívání Methioninu co je aminokyselina tělu vlastní vedla... Celá odpověď

MUDr. Jan Sládeček
Odpovídá lékař:

MUDr. Jan Sládeček

Vážená paní, Methionin by na cyklus vliv mít neměl,může jít jen i o náhodný souběh. Příjemný den Celá odpověď

Lámavost vlasů

Praktické lékařství dana 1.2.2017

Dobrý den, můžete mi prosím poradit,zda se vlas může nějakým způsobem přeproteinovat a tím praskat? Děkuji Dana Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, nevím, co znamená přeproteinování a u vlasů se to určitě neděje, lámavost vlasů je podmíněná... Celá odpověď

Padání vlasů

Kožní obtíže Iveta 23.10.2016

Dobry den , od července jsem ve stresu , v pulce srpna sem zacala pozorovat zhoršenou kvalitu vlasů , zacali se lamat i v pulce a nahore vidim jak jsou treba cca 2-3 cm ulamane , jen jsou to moje prodni nebarvene vlasy , jsou jakoby takove porezni , kdyz ten vlas vytrhnu , tak neni rovny ale kostrbaty... Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, výpad vlasů může mít řadu příčin, stres je jedním z nich, dále se přidává i sezónní výpad... Celá odpověď

Methionin

Doplňky stravy Marcela 22.10.2016

Na problémy s vlasy a nehty jsem užívala během prázdnin dva a půl měsíce Methionin (2x denně). Kůru jsem skončila před 6 týdny. Od té doby ale zjišťuji, že mám hořkou pleť a zvláště ráno i hořko v ústech. Může to souviset s Methioninem nebo je to projev něčeho jiného? Pro úplnost uvádím, že dlouhodobě... Zobrazit více

MUDr. Jana Harnová
Odpovídá lékař:

MUDr. Jana Harnová

Váš dotaz přeposílám specialistovi Celá odpověď

MUDr. Hana Ferdinandová
Odpovídá lékař:

MUDr. Hana Ferdinandová

Dobrý den. Hořká chuť v ústech může mít více příčin (vady chrupu , špatná strava) , je však třeba prvotně... Celá odpověď

Vitamíny

Vitamin B6 snižuje riziko vzniku rakoviny plic

Článek 6.5.2011

Vyšší hladiny vitamínu B6 v krvi a také aminokyselina methionin pravděpodobně zodpovídají za snížení rizika výskytu rakoviny plic,...

Matka, dítě, kojení, mléko

Alternativy kojení

Článek 5.2.2008

Nabídka mléčné výživy pro nekojené děti je v současnosti velmi široká a zahrnuje výrobky pro zdravé novorozence a kojence, ale...

Inzerce
×