Inzerce
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Methionini

Inzerce

Hrozně mi padají vlasy

Kožní obtíže Eva M. 27.6.2017

Dobrý den,je mi 57 roků,před 2 roky jsem přestala brát antikoncepci a začala menopauza.Od té doby mi hrozně padají vlasy.Na temeni...

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, je zcela přirozené, že s nástupem klimakteria a s tím souvisejícím úbytkem pohlavních hormonů... Celá odpověď

MUDr. Eva Dogoši
Odpovídá:

MUDr. Eva Dogoši

Výpad vlasů je jednoznačně v souvislosti s poklesem hladiny estrogenů po vysazení HAK, resp. menopauze... Celá odpověď

Inzerce

Padání vlasů

Kožní obtíže Kristýna O. 14.6.2017

Dobrý den, již přes rok řeším padání vlasů a zvýšený mazotok. Pokožka již den po umytí "vytlačuje" malé tvrdé lupy, pokožka hlavy...

MUDr. Dagmar Doležalová
Odpovídá:

MUDr. Dagmar Doležalová

Dobrý den, Váš dotaz přebírá konzultační ambulance a bude na něj odpovídat specialista ... S pozdravem... Celá odpověď

MUDr. Jitka Dobešová
Odpovídá:

MUDr. Jitka Dobešová

Milá Kristýno, bohužel tvorbu mazu nelze ničím zásadním ovlivnit. Množství vylučovaného mazu závisí hlavně... Celá odpověď

Padání vlasů

Kožní obtíže Jana H. 1.6.2017

Dobrý den,mám problém s padáním vlasů.Jsem v přechodu,užívám Minapent,dále užívám již druhé balení 3měsíční kůry Forcapil,vlasy...

MUDr. Dagmar Doležalová
Odpovídá:

MUDr. Dagmar Doležalová

Dobrý den, Váš dotaz přebírá konzultační ambulance a bude na něj odpovídat specialista ... S pozdravem MUDr.... Celá odpověď

MUDr. Andrea Vocilková
Odpovídá:

MUDr. Andrea Vocilková

Dobrý den, v době přechodu slábnou a vypadávají u žen vlasy hlavně v oblasti temene, podobně jako u mužů,... Celá odpověď

Po METHIONINU gynekologické problémy

Kožní obtíže Karla H. 13.4.2017

Dobrý den.Užívám METHIONIN-1 tabletu denně proti padání vlasů a pomáhá to ,ale po jednom balení jsem začala mít gynekologické...

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, připadá mně málo pravděpodobné, aby užívání Methioninu co je aminokyselina tělu vlastní vedla... Celá odpověď

MUDr. Jan Sládeček
Odpovídá:

MUDr. Jan Sládeček

Vážená paní, Methionin by na cyklus vliv mít neměl,může jít jen i o náhodný souběh. Příjemný den Celá odpověď

Začaly se mi tvořit kouty na hlavě

Kožní obtíže Michael B. 20.2.2017

Dobrý den, je mi 16 let a začali sem mi tvořit kouty na hlavě. V naší rodině je to dané asi geneticky. Můj otec už téměř na přední...

MUDr. Barbora Barchánková
Odpovídá:

MUDr. Barbora Barchánková

Dobrý den, pokud toto máte dáno geneticky, obávám se, že s tím moc udělat nepůjde. Váš dotaz předám specialistovi... Celá odpověď

MUDr. Ludmila Jelínková
Odpovídá:

MUDr. Ludmila Jelínková

Dobrý den, bohužel proti genetice jsou i lékaři dost bezmocní, u žen se stav někdy mírní hormonální léčbou,... Celá odpověď

Nadměrné vypadávání vlasů

Kožní obtíže Lucie L. 23.10.2016

DObrý den , chtěla jsem se zeptat mela sem pěkné melirované vlasy . v Cervnu mi dala pani kadernice přeliv . Celkově od června...

MUDr. Jana Harnová
Odpovídá:

MUDr. Jana Harnová

Dobrý den, váš dotaz přeposílám specialistovi Celá odpověď

MUDr. Ludmila Jelínková
Odpovídá:

MUDr. Ludmila Jelínková

Dobrý den Lucie, stres má velký vliv na vlasy a regenerace trvá dlouho. Methionin působí na vlasy velmi... Celá odpověď

Methionin

Doplňky stravy Marcela S. 22.10.2016

Na problémy s vlasy a nehty jsem užívala během prázdnin dva a půl měsíce Methionin (2x denně). Kůru jsem skončila před 6 týdny....

MUDr. Jana Harnová
Odpovídá:

MUDr. Jana Harnová

Váš dotaz přeposílám specialistovi Celá odpověď

MUDr. Hana Ferdinandová
Odpovídá:

MUDr. Hana Ferdinandová

Dobrý den. Hořká chuť v ústech může mít více příčin (vady chrupu , špatná strava) , je však třeba prvotně... Celá odpověď

Vitamíny

Vitamin B6 snižuje riziko vzniku rakoviny plic

Článek 6.5.2011

Vyšší hladiny vitamínu B6 v krvi a také aminokyselina methionin pravděpodobně zodpovídají za snížení rizika výskytu rakoviny plic,...

Matka, dítě, kojení, mléko

Alternativy kojení

Článek 5.2.2008

Nabídka mléčné výživy pro nekojené děti je v současnosti velmi široká a zahrnuje výrobky pro zdravé novorozence a kojence, ale...

Inzerce
×