Inzerce
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Nivea

Inzerce

Papillae coronae glandis

Urologie Petr 14.6.2017

Na lemu žaludu mám jemné pupínk co nebolí jen jsou nevzhledné, dá se jich zbavit? Od lenu ke špičce se mi vysušuje kůže. Původně hladký povrch začíná být vrásčitý sušší než lem a mění barvu do žluta. Čím zjemnit, zvláčnit a vyhladit pokožku? Zobrazit více

MUDr. Kristýna Jiříčková
Odpovídá:

MUDr. Kristýna Jiříčková

Dobrý den Petře, tyto pupínky budou velmi pravděpodobně tzv. Papillae coronae glandis či Hirsuties papillaris... Celá odpověď

Inzerce

Ztvrdlá kůže na patách

Kožní obtíže Iva 6.6.2017

Dobrý den, ačkoliv je léto nemohu chodit v pantoflích a naboso, pokud odcházím z domova. V zimě je vše OK, ale jakmile se po zimě přestěhujeme ven, mě začnou problémy s chodidly. Tvrdne mi kůže u palců a na patách. Tato vrstva je i půl centimetru vysoká, kdy za nějaký čas začíná praskat do živého. Občas... Zobrazit více

MUDr. Barbora Barchánková
Odpovídá:

MUDr. Barbora Barchánková

Dobrý den, chůze na boso je zdravá, ale má i své "nevýhody" spočívající ve ztluštění pokožky (ke ztluštění... Celá odpověď

Opalování

Kožní obtíže Iva 29.5.2017

Dobrý den, můj zaměstnavatel mi poskytl v rámci zkouškového měsíc dovolené, a já se snažím, co nejvíce času strávit na zahrádce. Užívám si při studiu malou Havaj. Včera jsem se ale tak trochu připekla. Měla jsem jenom plavky. Krk, ramena i záda mám úplně rudé, strašně to pálí a dělají se mi jako by malé... Zobrazit více

MUDr. Dagmar Doležalová
Odpovídá:

MUDr. Dagmar Doležalová

Dobrý den, bohužel, spálená kůže po opalování se vždy oloupe. Promazáváním krémem můžete pomoci rychlejšímu... Celá odpověď

Strie

Kožní obtíže Scary 24.4.2017

Dobrý den, je mi 15-náct let. V poslední době se mi více zvětšily prsa a dost se mi objevily strie. Mažu si je každý večer kremem značky Nivea (bylo mi doporučeno) , ale nezabírá to. Je mi jasné, že po tomto kremu mi nezmizí, ale myslela jsem, že se alespoň nebudou dělat více. Je strašně moc krémů proti... Zobrazit více

MUDr. Lada Novotná
Odpovídá:

MUDr. Lada Novotná

Dobrý den Scary, děkuji za Váš dotaz. Máte pravdu, že na trhu se representuje hodně krémů, jako účinné... Celá odpověď

Krupička na obličeji se začervenáním tváří

Kožní obtíže Terezie 24.4.2017

Dobrý den, od mala, cca od 10 let, mě trápí krupička na obličeji se začervenáním na tvářích. Tváře mám permanentně červené v oblasti, kde se krupička nachází. Pleť mám, řekla bych, dost suchou a používám krém Nivea Soft. Nicméně tuto "krupičku" mám i na celých rukách a stehnech. Červené pupínky mám... Zobrazit více

MUDr. Renata Šimjáková
Odpovídá:

MUDr. Renata Šimjáková

Dobrý den Terezie, mohlo by se jednat o projevy ekzému. Budete muset navštívit kožního lékaře. Ten Vám... Celá odpověď

Podrážděná pokožka obličeje

Kožní obtíže Iva 7.4.2017

Dobrý den, po víkendu se bojím vyjít na veřejnost. Doposud jsem na obličej nepoužila žádný prostředek jako jsou řasenky, rtěnky, stíny, a jiné zkrášlující nebo omlazující prostředky. Pokud je nepříznivé počasí, nebo když pracuji na zahrádce používám na obličej klasickou niveu nebo vyškvařené vepřové... Zobrazit více

MUDr. Veronika Potůčková
Odpovídá:

MUDr. Veronika Potůčková

Dobrý den, ve Vašem případě došlo k podráždění pokožky při užití konopného krému (možná Vám krém na... Celá odpověď

Pleť

Vnitřní lékařství Valerie 14.3.2017

Dobrý den dcera 13 let má na tvářích a bradě drobné pupínky ,které nejsou běžně viditelné jen na dotek a jen ,když se dívám z blízka a vyloženě se na to zaměřím .Pleť je na dotek jako struhadlo.Jinde po těle nic takového nemá.Typ kůže má celkově spíše suchý.Používá na obličej Niveu.Akné žádné nemá.Prosím... Zobrazit více

MUDr. Zdeňka Janoušková
Odpovídá:

MUDr. Zdeňka Janoušková

Dobrý den. Pokud nejsou pupínky viditelné na první pohled, tak je nejlepší to vůbec neřešit. Dceři je... Celá odpověď

Rozpraskání kůže

Kožní obtíže I. 28.1.2017

Dobrý den, vážená poradno, dnes jsem plnila barvu do své tiskárny, ale lahvička s černou barvou se mi v ruce smýkla, a já si obarvila prsty, de facto celou ruku. Bohužel, barva mýdlem nešla odstranit. Použila jsem na ruce čisté savo, které bylo schopno skvrny z rukou odstranit, ale po aplikaci sava mám... Zobrazit více

MUDr. Petra Chrobáková
Odpovídá:

MUDr. Petra Chrobáková

Dobrý den, pokud máte kůži jen suchou, lehce rozpraskanou, ale není zarudlá a nezdá se ani zanícená,... Celá odpověď

Vyrážka s puchýřky

Kožní obtíže Jiří 6.1.2017

Dobrý den. Již několik dní mi trápí vyrážka s kožními puchýřky a suchou kůži. Vždycky se to zhorší po tréninku. Zkoušel jsem to mazat krémama jako nivea a tak, ale moc se to nezlepšilo. Zobrazit více

MUDr. Barbora Barchánková
Odpovídá:

MUDr. Barbora Barchánková

Dobrý den, Váš dotaz vzhledem k specifickému problému předám specialistovi z oboru dermatovenerologie.... Celá odpověď

MUDr. Ludmila Jelínková
Odpovídá:

MUDr. Ludmila Jelínková

Dobrý den, bez podrobné anamnezy nelze stanovit diagnozu, ale obecně platí , že nadměrným pocením a... Celá odpověď

Strhnutý nehet

Chirurgie Standa 23.12.2016

Zdravím, před 14 dny jsem si kladivem odklepl nehet na palci, doktor mi ho strhnul uplně a chodil jsem na převazy a kontroly, před 2 dny jsem byl na poslednim a doktorka mi řekla že v pondělí si mám sundat obvaz a začít promazávat, já si ho sundal už dnes ale nevim čim si to mazat. Nevíte čim se maže... Zobrazit více

kpt. MUDr. Denisa Gottvaldová
Odpovídá:

kpt. MUDr. Denisa Gottvaldová

Dobrý den, prst můžete mazat jakýmkoliv mastným krémem/mastí - Indulona, Nivea, či jakákoliv hojivá... Celá odpověď

Alergická reakce

Praktické lékařství Aneta 18.10.2016

Dobrý den, Normálně nepoužívám krémy na obličej, byla jsem ale u kožní s menším problémem s akné a předepsala mi Akneroxid. Občas si ho mažu na noc a vidím trochu zlepšení. Předevčírem jsem si koupila hydratační krém Nivea soft. Neměla jsem suchou kůži, ale spíš jsem si říkala, že ten Akneroxid asi... Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, dle Vašeho popisu se bude nejspíše jednat o alergickou rekci na jeden z použitých prostředků,... Celá odpověď

Inzerce
×