Reklama
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Pálení vagíny

Reklama

Olupování kůže, opoždění menstruace a padání vlasů

Gynekologie Daniela 30.6.2017

Dobrý den, chtěla bych Vás požádat o radu. V okolí vagíny se mi začala odlupovat kůže, mírně to svědí, viz foto. Také se mi opozdila o již 10 dní menstruace a poměrně mi padají vlasy. Může to spolu nějak souviset? Mohlo by se jednat i o nějakou pohlavně přenosnou chorobu? Mohu si testy nechat udělat... Zobrazit více

MUDr. Daniela Obrová
Odpovídá lékař:

MUDr. Daniela Obrová

Paní/slečno Danielo, dle přiložených fotografií by se mohlo jednat o mykobakteriální infekci kůže. Nejvhodnější... Celá odpověď

Pálení vagíny, výtok

Gynekologie Sara 17.6.2017

Dobry den, mam jeden velký problem. Před více nez 2,5 mesici se mi stala taková vec. Začala me pálit pri močení vagina, mela jsem vytok. Asi po třech dnes jsem si sla koupit do lékárny Canesten, prikladam v příloze fotografii. Ten mi po týdnu bohužel nepomohl, protoze jsem si myslela, ze léčim mykozu.... Zobrazit více

MUDr. Barbora Suchecká
Odpovídá lékař:

MUDr. Barbora Suchecká

Dobrý den, pupínek může být zánět mazové žlázky, měl by spontánně ustoupit. Mohla jste mít souběžně... Celá odpověď

MUDr. Jan Sládeček
Odpovídá lékař:

MUDr. Jan Sládeček

Vážená paní, vzhledem k dosavadní neúspěšné léčbě je zapotřebí zhotovit kultivaci včetně citlivosti... Celá odpověď

Reklama

Zánět vaginy

Gynekologie Mariana 23.3.2017

Dobry den pan doktor, Mam 28 rokov, pred rokom som rodila, s otcom dietata uz nezijem. Pred dvoma mesiacmi mi zacali problemy, vytok, palenie pri moceni a palivy pocit ( ako ked mi pani gyn. berie ster z krcka maternice). Najskor mi vysli kvasinky,potom ecoli tie som preliecila (dostala som zinat... Zobrazit více

MUDr. Zdeňka Janoušková
Odpovídá lékař:

MUDr. Zdeňka Janoušková

Dobrý den. Na váš dotaz odpoví lékař z oboru gynekologie, dotaz zpracuje konzultační ambulance. Ještě... Celá odpověď

MUDr. Jan Sládeček
Odpovídá lékař:

MUDr. Jan Sládeček

Vážená paní Je zapotřebí po dokončení léčby antibiotiky zhotovit kontrolní kultivaci včetně citlivosti... Celá odpověď

Malý puchýřek u vaginy

Gynekologie Veronika 22.2.2017

Dobrý den, mám dotaz, u vaginy se mi udělal takový malý puchyrek (viz foto, prosím nezveřejňujte) na pohmat nebolí, co by to mohlo být? Posledních půl roku jsem dost nemocná (zánět dutin,močového měchýře,ledvin,angina).Může to značit nějakou pohlavní chorobu? Také mám kolem poševního vchodu bílý hustý... Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, nejspíše se jedná o mírně zvětšenou mazovou žlázku, která se zde normálně vyskytuje, pohlavně... Celá odpověď

Gynekologický výtok

Praktické lékařství Renata 1.2.2017

Dobrý den, je mi 17 let a už delší dobu (asi 1,5 roku) trpím bělavým někdy nažloutlím výtokem (zapáchá). Poslední dobou se k tomu přidalo i nepříjemne pálení. Mohl byste mi prosím poradit co s tím ? Děkuju Zobrazit více

MUDr. Zdeňka Janoušková
Odpovídá lékař:

MUDr. Zdeňka Janoušková

Dobrý den. Jedná se o infekční původ. Na pálení použijte Canesten crém a do vaginy Entizol globule, pokud... Celá odpověď

Možná kapavka

Gynekologie Jana Kosova 17.1.2017

Dobry den, pred tremi lety mibyvaly partner napsal, ze ma kapavku, ale ja nemela zadne priznaky a jeho pokusy sejit se se mnou pod zastitou jakekoliv lzi uz byl na dennim poradku. Neprikladala jsem tomu zadny vyznam. Jenze ted uz se s partnerem pres pul roku pokousime o mimco a ackoliv jiz dve deti mam... Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, kapavka je bakteriální infekce způsobená gramnegativním diplokokem Neisseria gonorrhoeae,... Celá odpověď

Svědění, zarudnutí a pálení vaginy - i přes léčbu

Gynekologie Sabina 28.12.2016

Dobry den, potrebovala bych poradit. Jsem po druhem porodu (2mesice)a uz pres mesic mam problemy se svedenim, zarudnutim a palenim vaginy. Zvenku to mam zarudle a zapacha to...nejprve jsem mazala clotrimazolem, pote presla na canesten mast a k tomu cipky gynopevaril, ale stale to pretrvava. Cytologii... Zobrazit více

MUDr. Barbora Suchecká
Odpovídá lékař:

MUDr. Barbora Suchecká

Dobrý den, vyzkoušela jste dostupnou léčbu a bez výsledku. Výtěr z pochvy na bakteriologické a mykotické... Celá odpověď

MUDr. Petr Lidák
Odpovídá lékař:

MUDr. Petr Lidák

Dobrý den, jaké jsou výsledky stěru z pochvy a "zvenku"? Bez toho se asi dál neposunete. Jinak bych volil... Celá odpověď

Močová infekce

Praktické lékařství Klára 23.12.2016

Dobry den, moje problemy trvaji uz mesic a pul - zacaly 6. listopadu na erasmu na krete. Nejprve jsem citila nepretrzite paleni v oblasti mocove trubice a caste nuceni na zachod, vymoceni probihalo normalne, bez bolesti, normalni proud. Jelikoz jsem byla v zahranici, myslela jsem si, ze se jedna o zanet... Zobrazit více

MUDr. Zdeňka Janoušková
Odpovídá lékař:

MUDr. Zdeňka Janoušková

Dobrý den. Bohužel vás zklamu, ale na váš dotaz není jednoduchá odpověď. Vy už jste kompletně vyšetřena,... Celá odpověď

Odběry stěrů - nestandardní postup lékaře?

Jiný problém Petra 12.12.2016

Dobrý den. Před dvěma týdny jsem byla na standartní prohlídce na gynekologii, kde mi paní doktorka dělala stěry z pochvy a z děložního čípku. Co mě zarazilo a znepokojilo bylo to, že paní doktorka odběrové tampóny vyndala ze zkumavek a dala si je mezi rty, jako štětce - nebo jako pes kost - a následně... Zobrazit více

MUDr. Barbora Suchecká
Odpovídá lékař:

MUDr. Barbora Suchecká

Dobrý den, popisované příhody jsou poněkud zvláštní. Dávat odběrové tampony do úst mi přijde jako nestandardní... Celá odpověď

Pálení vagíny

Gynekologie Veronika 11.12.2016

Dobrý večer, zhruba dva měsíce mě trápí pálení vagíny po vyčůrání, ne úplně pokaždé, někdy více, jindy méně. Léčila jsem se mastičkou Clotrimazol, tabletkami Candibene, Gyno Pevaryl a Macmiror a nic mi nepomohlo. Netrápí mě svědění, ani časté nutkání na záchod, nemám žádné bolesti, jenom to pálení. S... Zobrazit více

MUDr. Barbora Suchecká
Odpovídá lékař:

MUDr. Barbora Suchecká

Dobrý den, doporučovala bych i vyšetření moči, k vyloučení ev. močové infekce. Léky, kterými jste se... Celá odpověď

MUDr. Petr Lidák
Odpovídá lékař:

MUDr. Petr Lidák

Dobrý den Veroniko, Váš problém je relativně častý, a neříkám že lehce odstranitelný, kultivace bývají... Celá odpověď

Antibiotika a Laktobacily

Praktické lékařství Karolína 10.12.2016

Dobrý den, před již asi 10 dny jsem brala antibiotika (angina) a asi u 4 dne užívání jsem po sexu měla svědivý pocit vagíny a zadku, který ale po 3/4 dnech přestal. Bohužel jsem začala mít problémy s vyprázdňováním, po potřebě jsem měla svědivý pocit (zadku) a občas i pálení. Nyní už těmito pocity... Zobrazit více

MUDr. Kristýna Jiříčková
Odpovídá lékař:

MUDr. Kristýna Jiříčková

Dobrý den Karolíno, při užívání antibiotik u Vás zřejmě došlo k vyhubení tzv. přátelských bakterií a... Celá odpověď

HPV- testy

Gynekologie Jana 1.12.2016

Chtěla bych se zeptat na možnost ovlivnění testu na HPV (typizaci viru). Může jej ovlivnit probíhající zánět vaginy, nejspíše kvasinkový? Mám podezření na kondylomata, ale gynekolog mi toto nepotvrdil (spíš mě ale pořádně nevyšetřil), jen mi řekl že tam mám nějaký zánět (proto to náhlé pálení) a napsal... Zobrazit více

MUDr. Barbora Suchecká
Odpovídá lékař:

MUDr. Barbora Suchecká

Dobrý den, podle obrázku by se mohlo jednat o kondylomata. Váš dotaz ještě předám odborníkovi z oboru... Celá odpověď

MUDr. Jan Sládeček
Odpovídá lékař:

MUDr. Jan Sládeček

Vážená paní, mykoza nijak HPV virus neovlivní a kondylomata jsou jasně patrné bradavičnaté útvary. Co... Celá odpověď

Svědivé obtíže pochvy

Pohlavní nemoci Markéta 30.10.2016

Dobrý den pane doktore, chtěla bych se s vámi poradit, protože už si vážně nevím rady. V červnu jsem dostala zánět močových cest a po dobrání antibiotik mykózu. Za asi 3 dny, kdy jsem se mazala clotrimazolem příznaky mykózy zmizely a já se nadále mazala ještě 14 dní. Asi za měsíc po tom se mi den po... Zobrazit více

MUDr. Lada Novotná
Odpovídá lékař:

MUDr. Lada Novotná

Dobrý den Markéto, děkuji za Váš dlouhý dotaz. Asi bych jeje rozdělila na dvě části. 1) Máte-li delší... Celá odpověď

Reklama
Zavřít