Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Svědění dlaní

Exantém

Kožní obtíže Silvie 28.6.2017

Dobrý den, potřebovala bych poradit...dnes v noci jsem nemohla vůbec spát kvůli nesnesitelnemu svědění dlaní. .zejména konecku prstů. Když jsem si to chladila studenymi obklady, tak to nebylo tak hrozné. Kdyz si zmacknu klouby na palcich, tak to boli. Svedi me i paty. Ráno mi už naskakaly pupínky viz... Zobrazit více

avatar-placeholder
Odpovídá lékař:

Dobrý den, Váš popis i přiložené fotografie svědčí pro kontaktní alergický exantém.Zodac jste vzala... Celá odpověď

Kožní vyrážka

Kožní obtíže Radek 16.6.2017

Dobrý den, mám už 8. den asi "kopřivku", nebo tak něco. Jsou to takové červené fleky (svědivé) a mám je na rukou, nohou i na břichu viz. foto. Byl jsem u kožního lékaře a dostal jsem na to lék Zodac a v lékárně nějkou mast, ale vůbec mi to nepomáhá, dokonce se to objevilo i na dlani. Chtěl jsem se... Zobrazit více

Odpovídá lékař:

MUDr. Zdeňka Janoušková

Dobrý den. Možná, že to před 8 dny vypadalo jinak, ale toto rozhodně není kopřivka. Zodac zabere jen... Celá odpověď

Svědění dlaní

Kožní obtíže Sandra 7.6.2017

Už pár dní mě svědí dlaně, po tom co si je snažím podrbat, tak se objevují bílé skvrny, trochu opuchnou. Nevíte o co by se mohlo jednat? Děkuji. Zobrazit více

avatar-placeholder
Odpovídá lékař:

Dobrý den Sandro, škoda, že jste neposlala fotku dlaní. Mohlo by se jednat o kožní chorobu nebo třeba... Celá odpověď

Kožní alergie

Kožní obtíže Týna 4.6.2017

Dobrý den, Mám již dva roky problém s alerigí, která se u mě objevila. Nejdříve to začalo svěděním dlaní, končetin, postupně se to rozšířilo všude.. u alerga jsem se dozvěděla alergii na roztoče a prach a dostala zodac. Ten můj problém ale pouze tlumí. Objevila se mi k tomu nějaká reakce na kůže kdy... Zobrazit více

PICqjc1L4
Odpovídá lékař:

MUDr. Danica Fričová

Dobrý den, Váš dotaz je velice specifický, jako praktický lékař Vám nejsem schopna relevantně odpovědět.... Celá odpověď

Odpovídá lékař:

MUDr. Eva Dogoši

Jde o typ kopřivky, příčina se někdy žádná nezjistí ani při podrobném vyšetření a léčba je pouze symptomatická... Celá odpověď

Alergická reakce na Valetol

Vnitřní lékařství Aleš 15.5.2017

Dobrý den, mám dotaz ohledně alergie na léky a prosím o konzultaci. Před pár dny jsem si ráno vzal půlku tablety Valetol. Po zhruba půl hodině mě začaly silně svědit dásně a následně mi otekly. Přidalo se silné zčervenání v obličeji a následně se přidala kopřivka po celém těle. Jako další přišlo úporné... Zobrazit více

PICqjc1L4
Odpovídá lékař:

MUDr. Danica Fričová

Dobrý den Aleši, pokud jste Valetol v minulosti užíval a toto byla první reakce, která skutečně vypadá... Celá odpověď

Puchýřky dlaní a chodidel

Infekce Věra 1.2.2017

Obracím se na Vás tímto s dotazem,zda-li by mi mohl někdo z lékařů zdělit,o jaké onemocnění by se mohlo jednat. V době nedávno minulé se mi na dlaních a chodidlech objevily vodnate puchýřky,kdy po zaschnutí zůstávají červené flíčky a kůže v okolí zesycha,bez projevu svědění,viz příloha.Tyto projevy... Zobrazit více

avatar-placeholder
Odpovídá lékař:

Dobrý den, bez klinického vyšetření se nedá přesně diagnóza určit. Může se jednat o infekční onemocnění... Celá odpověď

Bolest břicha u dítěte

Imunita ina 20.1.2017

Podáním Subcuvia /dle lékaře- zkusmo/ dítěti do břicha na imunologii ,se při 3 a 4 dávce projevila reakce( níz.tlak, otok, nevolnost).Od této doby bolí a jakoby otéká dítěti břicho- je to již ROK.Bolesti postupně zintenzivňují, k tomu otékají klouby, uzliny, jícen, zřídka lososová vyrážka ,občas pálení... Zobrazit více

avatar-placeholder
Odpovídá lékař:

Dobrý den. Rozhodně si nemyslím, že by se lékem Subcuvia, dala přenést infekční choroba. Ale bohužel... Celá odpověď

P402190.JPG
Odpovídá lékař:

MUDr. Marcela Vorlíčková

Dobrý den, preparát Subcuvie obsahuje lidské imunoglobuliny, po její aplikaci může vzácně dojít k... Celá odpověď

Kopřivka

Kožní obtíže Michaela 6.1.2017

Dobrý den, kvůli nachlazení jsem chtěla začít užívat vitamín C v prášku, rozmíchala jsem si jednu dávku v pomerančové šťávě, ale pár hodin poté se mi po celém těle udělala svědivá vyrážka. Dostala jsem lék Xados, který jsem užívala několik dní, vyrážka zmizela hned druhý den, takže jsem lék chtěla vysadit,... Zobrazit více

avatar-placeholder
Odpovídá lékař:

Dobrý den Michaelo. Vaše potíže vypadají jako klasická kopřivka, proto i hezky zabral Xados. Neužíváte... Celá odpověď

Exantém

Kožní obtíže Vladislav 4.1.2017

Dobrý den, zhruba týden na sobe pozoruji svědění kůže především v oblasti stehen, ramen a předloktí, ale také samotných chodidel a dlani.. na nohach se mi začaly dělat vyrasky jako pospaleni koprivou nebo jen červené flicky, větší menší.. nejintenzivnejsi je to asi vecer když si lehnuk tv.. Jé to zhruba... Zobrazit více

avatar-placeholder
Odpovídá lékař:

Dobrý den, souvislost se sádrovou fixací je možno vyloučit -vyrážka při její intoleranci by se projevila... Celá odpověď

Svědivé pupínky na kůži

Kožní obtíže Evžen 28.12.2016

Dobrý den, píši ohledně úporného svědění. Již delší dobu se potýkám s extrémním svěděním obzvláště nohou- stehen, lýtek, chodidel, ale také břicha a pozadí. Svědění je opravdu úporné a často je pro mne problém vůbec vydržet například v riflích či jiných kalhotech, které nejsou volné. Po škrábání se mi... Zobrazit více

zakova.jpg
Odpovídá lékař:

MUDr. Magdalena Žáková

Dobrý den, při pohledu na fotografie mě napadá, že by se mohlo jednat buď o "ekzém"(atopickou dermatitidu),... Celá odpověď

Svědění chodidel a dlaní

Praktické lékařství Josef 27.12.2016

Zdravim před 2 dny mě začli svědit chodidel a dlaní bez žádných vyditelnych priznaku a nevím si a tím rady když to namažu tak to nachvili přestane a pak se to zas projevy může to bejt po megamox 1g který sem teď dobral? Zobrazit více

Profile pic square MUDr. Horáková.JPG
Odpovídá lékař:

Dobrý den, pokud se svědění objevilo bezprostředně po dobrán ATB a nejsou přítomné žádne jiné příznaky,... Celá odpověď

Vyrážka na rukou

Kožní obtíže Renáta 19.10.2016

Dobrý večer, už delší dobu mě trápí vyrážka na rukou (viz fotografie). Objevuje se hlavně na dlaních, taky mezi prsty a na hřbetu ruky. Začne vodnatými puchýřky, ruce jsou potom úplně suché, rozpraskané a bolí (odlupují se šupinky kůže). Vyrážka také svědí. Po teplejší sprše se mi objeví velké červené... Zobrazit více

avatar-placeholder
Odpovídá lékař:

Dobrý den Renáto, domnívám se, že by se mohlo jednat o dyshidrotický ekzém. Jedná se o onemocnění,... Celá odpověď

svědění

STOP svědění kůže!

Článek 23.8.2012

Trápí vás kopřivka či atopický ekzém? Tato dvě kožní onemocnění s sebou nesou řadu nepříjemných...

svědění,prací prášek,ekzém,alergie

Prací prášek a svědění

Audio 5.1.2010

Svědění pokožky může být reakcí na umělá vlákna nebo vlnu. Daleko nejčastěji to ale bývá...

ruka, kůže, puchýř, popálenina

Kůže

Článek 30.1.2008

Kůže je největší lidský orgán, který má řadu důležitých úkolů.