Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Yasminelle

Poradna uLékaře.cz

Online poradna a objednání k lékaři

Rychlá odpověď
již do 6 hodin

Zkušení lékaři odpovídají
na vaše dotazy

Cena již
od 99 Kč

Zjistit, jak funguje poradna

První tableta antikoncepce

Gynekologie Kateřina 17.3.2017

Dobrý den, beru antikoncepci Yasminelle, teď v pondělí 13. 3. večer jsem si měla vzít první pilulku po týdenní pauze, nicméně jsem si jí s největší pravděpodobností vzala až v út ráno, což může být plus mínus těch doporučených 12 hodin, případě zapomenutí. Poté jsem brala prášky vždy pravidelně večer.... Zobrazit více

MUDr. Petra Kánská
Odpovídá lékař:

MUDr. Petra Kánská

Dobrý den, Kateřino, souhlasím s panem doktorem, pokud jste tabletku spolkla do 12 hod, mělo by to... Celá odpověď

Reklama

Nitroděložní tělísko

Antikoncepce Olga 3.3.2017

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, na vliv nitroděložního tělíska Jaydess na akné. Mám tělísko 3 měsíce. Před tím jsem brala Yasminelle. S aknéjsem neměla problém. V posledních dvou týdnech mám výrazné akné boláky na obličeji, krku, zádech a hrudníku. JeJaydess příčinnou tohoto stavu? Předem děkuji... Zobrazit více

MUDr. Jana Harnová
Odpovídá lékař:

MUDr. Jana Harnová

Dobrý den Olgo, jelikož se jedná o dotaz na specialistu, přeposílám vaši otázku gynekologovi. Prosím... Celá odpověď

MUDr. Jan Sládeček
Odpovídá lékař:

MUDr. Jan Sládeček

Vážená slečno Toto tělísko je sice hormonální, ale hormony působí lokálně takže se nedomnívám že by... Celá odpověď

Antikoncepce a krvácení

Antikoncepce MichEla 27.10.2016

Dobrý den,prosím poraďte.Minuly týden v pondělí jsem začala brát po dlouhé pauze antikoncepci yasminelle.Rano jsem začala krvacet tak jse užila první tabletku.Do večera žádné krvácení uz nebylo ani následující dva dny.Krvaceni se opět dostavilo ve čtvrtek a od te doby neprestava a ke docela silné a... Zobrazit více

MUDr. Barbora Barchánková
Odpovídá lékař:

MUDr. Barbora Barchánková

Dobrý den, vzhledem k tomu, že krvácíte silně a s koaguly, doporučuji urychleně navštívit Vašeho gynekologa,... Celá odpověď

Zavřít reklamu