Zavřít
uLékaře
Stáhněte si mobilní aplikaci uLékaře.cz
Lékařská poradna a objednání
Nainstalovat
Reklama
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Reklama

Padání vlasů

Praktické lékařství Martina 3.6.2016

Dobrý den. Vždy jsem měla pevné nehty a vcelku huste vlasy. Nyní se mi začaly nehty hrozně lámat(během dvou dnů se mi ulamaly na všech prstech) a vlasy během posledního měsíce mi padají o dost více (i pres používání kondicioneru). Prosím o radu co by to mohlo zpusobit a jaké doplňky či bylinky bych měla používat. Děkuji

MUDr. Jana Harnová
Odpovídá lékař:

MUDr. Jana Harnová

Specializace: Praktické lékařství pro dospělé Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Líbeznice, JH medica

Dobrý den, doporučila bych vám vyšetření u vašeho PL s odběrem krve k vyloučení onemocnění štítné žlázy, anemie nebo jiného interního onemocnění. Vhodné by bylo i vyšetření na kožním k vyloučení kožního onemocnění. Padání vlasů může také souviset se zvýšeným stresem. V lékárnách je možné zakoupit produkty k výživě vlasů a nehtů. S pozdravem Jana Harnová

Související dotazy

Padání vlasů
Dobrý den je možné umřít, když používám minoxidil na...
Padání vlasů
Dobrý den, mám jemné a ne příliš husté vlasy. Již...
Padání vlasů
Dobrý den, již přes rok řeším padání vlasů a zvýšený...
Padání vlasů u čtyřletého dítěte
Dobrý den, chtěla jsem Vás požádat o radu ohledně padání...
Akne a padání vlasů
Dobrý den, mám několik příznaků:akne,občasné padání...
Padání vlasů
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je normální že...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Padani vlasu

Dobry den, Chtěl bych se Vás zeptat za jak dlouho cca mi po chemoterapii začnou...

Padani vlasu

Dobry den, je mi 31 let a jiz rok me trapi padani vlasu, ktere zacalo z niceho...

Padání vlasů

Dobrý den, píši ještě ohledně dalšího dotazu ohledně mého problému V posledních...

Padani vlasu

Dobry den, asi tri roky mi vypadavaji vlasy. Vzpominam si, ze jsem v 16 letech...

Padání vlasů

Dobrý den. Měla bych dotaz ohledně vypadávání vlasů. Vlasy mi padají celoročně....

Padání vlasů

Dobrý den. Už 5 měsíců mě trápí výraznejší vypadávaní vlasů dále se mi už asi...

Padání vlasů

Dobrý den, vypadávají mě vlasy. Navštívila jsem kožní lékařku a ta mě předepsala...

Padání vlasů

Dobrý den, cca od března pozoruji nadměrné vypadávání vlasů - často mám ráno...

Padani vlasu

Dobry den,podstoupila jsem redukcni mammaplastiku. (Pred operaci jsem vysadila...

Padání vlasů

Dobrý den,je mi 25 let a pomalu se mi zvětšují kouty,znamená to že dříve nebo...

Padání vlasů

Dobrý den, Trápí mě padání vlasů (jsem muž). Dočetl jsem se, že na daný problém...

Padání vlasů

Dobrý den, chtěl bych se na Vás obrátit s dotazem. Je mi 22 let a už několik...

Padání vlasů

Dobrý den, je mi 19 let a už asi 2 roky mi řídnou vlasy po celé hlavě, aniž...

Padání vlasů

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, beru vitamíny Revalid asi třetím měsícem,...

Padání vlasů

posledí půl rok mě dost padají vlasy byla jsem u kožního lékaře dostala jsem...

Padání vlasů

Dobrý den, je mi 57 roků, před třemi roky mi začaly nadměrně vypadávat vlasy...

Padání vlasů

Dobrý den. Asi už 2 roky mi začali více padat vlasy tak jsem začala používat...

Padání vlasů

Dobrý den mám úplně stejný problém jako slečna.Padají mi nadměrně vlasy od 21...

Padání vlasů

Dobrý den, chtěl bych se zeptat dříve jsem měl vlasů na rozdávání ale ted co...

Padání vlasů

Dobrý den chtěl,bych se zeptat za poslední půl rok mi hodně zeridly vlasy.zdravotni...

Naposledy přečtené dotazy z poradny

Zadržování spermatu

Dobrý den, je tomu již dlouho co jsem našel techniku tzv. suché ejakulace. Tato...

Tlak za očima

Vážený pane doktore, už třetí den má zvláštní tlak za očima. Jakoby vždy...

Bulka na zadní stěně pochvy

Dobrý den, našla jsem si v pochvě na vnitřní stěně na straně u konečníku tvrdší...

Vřídek

Dobrý den, mám k vám dotaz ,před dvěma měsíci jsem zjistila že mě partner podváděl...

Brnění a otoky rukou

Dobrý den, chci se zeptat, zda je možné střídání se zdravotních problémů buď...

Mravenčení v rukou

Dobry den,chtela jsem se optat na mravenceni v koncetinach u rsky. Jak se "ma"...

Bolest břicha

Dobrý den chtěl sem se zeptat už přes týden mně bolí břicho spíš trochu nahoře...

Počítání týdnů těhotenství po KET

Dobrý den, chtěla bych poprosit o radu. Jsem po úspěšném KET a nevím jak se...

Uzliny a bolest po požití alkoholu

Přeji příjemný den, před dvěma roky se mi objevila uzlina před uchem, se kterou...

Odpanění

Dobrý den,mam takový problém,snažím se zjistit kdo mě odpanil...Jestli je to...

Mám veliké břicho jako těhotná v 7 měsíci

Dobry den sem uz 8mesicu po operaci pup kyli a odrezu převislého bricha .A ted...

Pálení lýtek

Pálení lýtek Dobrý den, prosim o Vaši radu Manžela trápi pocit páleni lýtek Má...

Kombinace léků

Dobrý den, ráda bych se zeptala na kombinaci léku Agnucaston a antibiotik Azitromycin...

Zánět po cystoskopii

Dobrý den přeji :-) nechci zbytečně "lítat" k lékaři, ale potřebovala bych,...

Vyrážka na penisu po orálním sexu

Dobrý den, včera jsem měl pasivní orální sex od jiného muže (já jemu ne). Měl...

Pupínky na kůži

Po treningu se mi na nohou objevili vysev malych pupinku, vodnate. Zatim to...

Krvácení po antikoncepční injekci

Dobrý den pane doktore, prosím o radu ohledně mého trápení. Jsem 9. týden po...

Spatna tolerance alkoholu

Dobrý den, Občas se mi stává (a poslední případ byl už velmi podivný), že...

Pálení palců dolních končetin

Dobrý den, již několikátý den mě strašně bolí, pálí pod nehty na palcích nohou....

Krvácení při antikoncepci

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat začala jsem brát poprvé antikoncepci Lusienne...

Reklama