Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Tinnitus

Uši, nos, krk Teddy 1.3.2017

Dobrý den
Dnes sem byl u lékaře, protože mi píská v uších už 10 let. Před tím jsem s tím nikde nebyl a naučil jsem se s tím nějak žít. Nedávno jsem ale četl články a studie kde jsem zjistil, že tinnitus může být příčinou vážnějších onemocnění jako je nádor nebo problém v páteři a prokrvení vnitřního ucha. Když jsem byl u lékaře, tak mi zkontroloval a propláchl uši, udělal mi nějaký zvukový testy a předepsal mi prednison na měsíc. Nevím jak by mi mohli kortikosteroidy pomoct a jestli je to nejlepší řešení. Doktorovy jsem říkal, že už to trvá deset let a myslel jsem, že mi budou dělat rentgen a snažit se najít příčinu. Proto můj dotaz je, jestli mám brát prednison a měsíc počkat nebo ho nebrat a pokusit se objednat u nějakého specialisty nebo přímo k lékaři, který se mou nemocí nějak zabívá a má s ní zkušenosti.

Odpovídá lékař:

MUDr. Dagmar Doležalová

Specializace: Praktické lékařství pro dospělé Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé Brno

Dobrý den, požádejte ORL lékaře, aby Vám sdělil závěr svých vyšetření a o jaké uvažuj...

Pro zobrazení odpovědi lékaře je nutné se přihlásit.
Přihlášení/registrace je zdarma a zabere průměrně 2 minuty.

Související dotazy

Tinnitus
Dobrý den.Mám tinnitus v pravém uchu, podle mě po ráně...
Tinnitus
Dobrý den, pokud Tinnítus vznikne nadměrným užíváním...
Tinnitus
Dobrý den. 3 týdny mi píská v pravém uchu 24 denně,...
Tinnitus
dobrý den, před měsícem jsem začal registrovat jednostranný...
Tinnitus
Dobry den, už asi rok mě trápí bolest zad (krční pater)....
Tinnitus
Dobrý den, rád bych se Vás zeptal, zdali kombinace...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Tinnitus

Dobrý den, již cca 12 let trpím tzv. tinitem. Nelepší se to, spíš naopak....

Tinnitus

Dobrý den. Chtěl bych se zeptat. Mám uz cca 2roky v pravém uchu po tělesné námaze...

Tinnitus

Dobrý den, pískání či zvonění v uších mi začalo před několika měsíci v souvislosti...

Tinnitus

Dobry den, manžela dlouhodobě píská v uších, bolí ruce v místech kudy vedou...

Tinnitus

Dobrý den, stále silněji mi píská v uších. Je to dlouho trvající problém a je...

Tinnitus

Dobrý den, 3 měsíce mě trápí tinnitus. Vyšetření na ORL mám za sebou, ale nic...

Tinnitus

dobrý den od po prdělaném stresu mi hučí v uších asi 4 měsíce chodím na akupunkturu...

Tinnitus

Dobry den, zhruba před 6ti tydny mi zacalo hucet v ušich, bylo to hrozny a...

Tinnitus

dobry den.mam chronicky tinittus.Byl jsem na magneticke rezonanci tam nic nenasli...

Tinnitus

Dobrý den, chtěl bych zkonzultovat problémy s uchem syna (16 let). Lékařská...

Tinnitus

Zdravím, je mi 18 let a trápí mě pískání v uších. Před cca 2 roky jsem...

Tinnitus

Dobrý den, trpím již půl roku tinitem, po kterém mi začalo křupání v uších (zaléhání)....

Tinnitus

Dobrý den, po zánětu středního ucha mi vznikl tinnitus. Byla jsem na rentgenu...

Tinnitus

Dobrý den, pokud Tinnítus vznikne nadměrným užíváním léků, může po vysazení...

Tinnitus

dobrý den, před měsícem jsem začal registrovat jednostranný tinnitus, jiné problémy...

Tinnitus

Dobrý den. Od sobotního rána (9.5.2020) mi píská v pravém uchu. Nepracoval...

Tinnitus - kalcifikace

Dobrý den, kvůli pískání v uchu a bolesti hlavy mne neurolog poslal na CT...

Tinnitus a alkohol

Dobrý den, byl jsem na ORL a doktor mi oznámil, že mam tinnitus. Dostal jsem...

Tinnitus a antidepresiva

Dobrý den. Kvůli tinnitu beru antidepresiva cipralex 20 mg v kapkach. Beru 5...

Tinnitus a bolest hlavy

Dobrý den, již několik let mě trápí šumění, pískání v uších, před šesti lety...