Akné a častý atherom

Dobrý den paní Rafčíková, již od puberty mám problémy s akné. Již jsem prošla krátkodobou léčbou antibiotiky, to vždy zabralo na nějakou dobu.Byli to jak antibiotika v kapslích, tak v různých krémech.Stejně tak mám za sebou léčbu tetracykliny, která trvala 8 neděl. Často většinou před zimou trpím na atheromy, nejprve jsem měla atherom za uchem, celkem 2x jsem byla na vyoperování, nyní se mi dělají u kořenu nosu.Minulý rok jsem byla na zákroku s jedním. Minulý týden jsem měla jeden vypuštěný a bohužel se mi vytvořil nový opět u kořenu nosu. Můžete mi prosím poradit zda.li má u mě nějakou možnost uspět homeopatie či něco jiného? Setkala jsem se z názory doktorů, že je to dědičné a nelze to ovlivnit.Zkoušela jsem i různé pročišťovací kůry bohužel mě nic nezabírá. Předem Vám děkuji za odpověď. Přeji hezký den.

Odpověď odborníka:

Milá Petro, měla byste najít lékaře, který by Vám nasadil isotretionin, pak byste při Vašich peripetiích a vypotřebování dostupné celkové terapie, měla určitě pokoj, s pozdravem

MUDr. Silvie Rafčíková, MBA
MUDr. Silvie Rafčíková, MBA

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Centrum estetické medicíny

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: