Alergie na barvu na vlasy

Ve čtvrtek jsem si barvila vlasy a nejspíš mám alergickou reakci, jelikož od pátku mi bylo špatně a hůř se mi dýchalo a na hlavě jsem měla stroupky a za ušima mokvající vyrážku...V sobotu mi v lékárně doporučili APO-CETIRIZIN na zmírnění alergie...v neděli už mi bylo lépe, akorát mi natekly krční uzliny u ucha...to se během dneška začíná zmenšovat, akorát je mi pořád trochu zle od žaludku a mokvání za ušima se zlepšilo jen trochu, ale stroupky zmizely úplně. Chci se zeptat mám i přesto, že beru již 3. den APO-CETIRIZIN navštívit kožního lékaře? Nebo se to doléčí samo, když to vypadá, že lék celkem zabral? Případně jak dlouho se může projevovat alergie na barvu od obarvení? Dřív jsem to bohužel nesmyla, jelikož mě to ani moc nepálilo na hlavě.Test jsem neděla proto, že stejnou barvou barvím vlasy už x let, tak mě nenapadlo, že se to může jednou takhle projevit, od teď už barvit nebudu, případně budu dělat test předem. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Řekla bych , že návštěva dermatologa bude nutná, už jen pro zjištění příčiny- tzv. epikutánnímu testy zjistíte přesně látku , která Vám to způsobuje a můžete se jí případně koupí jiné barvy vyhnout. Dále Vám dá lékař mastičky , které stav zklidní. Teď zkuste Bepanthem plus a apo-cetirizin nevysazujte do vymizení příznaků. s pozdravem

MUDr. Silvie Rafčíková, MBA
MUDr. Silvie Rafčíková, MBA

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Centrum estetické medicíny

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x