Bolest v podbrisku

Dobry den. Muj gynekolog mi predepsal vaginalni tabletky Entizol na vytok. Tabletky jsem brala pouze 4 dnny, protoze me bolelo v podbrisku a mela jsem paleni. Po domluve s doktorem jsem tedy tabletky prestala brat,akorat me zustala bolest v podbrisku a mam i krece. Je to jeden den od vysazeni. Co to muze byt? Da se to nejak doporadku nebo mam radsi navstivit doktora?

Odpověď odborníka:

Bolest v podbřišku s Entizolem souvislost patrně mít nebude, rozhodně zajděte na vyšetření. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
5 tipů pro zdravé uši bez infekce
Články: 5 tipů pro zdravé uši bez infekce
Máte-li propíchnuté uši...
Revmatismus
Články: Revmatismus
Revmatické nemoci jsou...
Ztrácíte paměť? Rozpoznejte nemoc od obyčejného zapomínání
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Bechtěrevova nemoc: Když imunita vzdoruje
Články: Bechtěrevova nemoc: Když imunita vzdoruje
Bechtěrevova choroba neboli...
Souvisí velikost penisu s tělesnou výškou?
Články: Souvisí velikost penisu s tělesnou výškou?
Větší muži mají větší penis...
Chraňte si své klouby a zůstaňte soběstační
Články: Chraňte si své klouby a zůstaňte soběstační
Pokud vás trápí revmatoidní...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: