Bolest zad a vaječníků po skončení menstruacec

Dobrý den mám takový problém. Beru již čtvrtý měsíc antikoncepci Sunya. A přesně po třetím měsíci co mi skončily měsíčky mě začalo příšerně bolet v kříži a vaječníky. Nevím co to může být tak jsem ještě měsíc počkala trvalo to celý měsíc a pak jsem dostala měsíčky a vše přestalo a jen co mi skončily tyto bolesti začaly na novo. A proto se ptám nevíte co to může být mám strach jestli to není rakovina vaječníků a nebo nějaká jiná nemoc. Těhotná opravdu být nemohu neměla jsem ještě styk. Antikoncepci beru kvůli menstruaci měla jsem jí velmi nepravidelnou. Prosím moc o radu děkuji jsem hrozný zmatkař a tak se obracím na vás.

Odpověď odborníka:

již jsem vám odpovídal, Uklidněte se rakovina vaječníku to nebude podle popisu obtíží by bylo dobré navštivit neurologa, stejné obtíže mohou býz způsobeny od páteře příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: