Časté noční močení

Pane doktore je mi 62 let,léčím se s vysokým krevním tlakem,jelikož můj tlak byl vyšší jen v ranních hodinách/ten spodní 110/ byly mi naordinovány léky takto...ráno amlodipin 5mg...v poledne 1/2 lokrenu a večer lorista 50 a amlodipin 5 mg.Ptám se Vás, zda takovéto podávání léků nesouvisí s mým nočním močením /po 2 a 1/2 hodinách/ ? V denních hodinách je močení v naprostém pořádku. Děkuji Vám za radu a odpověď, Hanka z Hradce Králové.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Hanko, některé léky snižuící krevní tlak mají i účinky, které podporují vylučování tekutin (diuretika). Mezi diuretika patří i Lorista, který Vám lékař naordinoval na večer. Zkuste se s lékařem domluvit, zda byste nemohla lék užívat v jinou denní dobu než navečer.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Pravidelné říhání Chtěla bych se zeptat, už cca 10 let trpím něčím neobvyklým...
  • Mandlové čepy Potřebovala bych poradit co to může být, přítel se mi přiznal že...
  • Diskopatie páteře Moc prosím o radu, jak se zbavit bolestí krční páteře,popř...
  • Zrychlený tep, slabý puls Ráda bych se zeptala na jeden problém, který mě už...
  • Hpv vir u muže Před 8 dny jsem podstoupila konizaci děložního čípku.HSIL III...
  • Svrab Asi týden jsem měla na kůži svědivé pupínky, na kožím mi paní doktorka...
 
Naposledy čtené: