Častý menzes

Dobrý den, změnila jsem Marvelon na Artizii, kterou užívám už víc jak půl roku. Asi před dvěma měsíci jsem měla rozkolísaný metabolismus pravděpodobně díky stresu, proto jsem si zašla k lékaři, kde jsem dostala "vyrovnávací" injekci. Nyní řeším další problém. Před 13 dny jsem přestala menstruovat, jenže už 5 dní mám slabý menzes zase. Jedu pozítří na dovolenou, takže mám problém v tom, že nestihnu dojet k lékaři, nemůžu použít ani tampon. Nevím, co s tím. - vyhledávání v poradně

Odpověď odborníka:

dobrý den, tato záležitost je k řešení s lékařem,takhle po internetu to není moc vhodné.osobně bych nasadila jinou antikoncepci.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Bolesti hlavy
Články: Bolesti hlavy
Bolest hlavy tedy může být...
Posilte si imunitu. Pomůže i homeopatie
Články: Posilte si imunitu. Pomůže i homeopatie
Silný a správně fungující...
Mokvající rána vyžaduje speciální péči
Články: Mokvající rána vyžaduje speciální péči
Škrábancům a odřeninám se...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Záněty močových cest: komplikace vzniknou raz dva
Články: Záněty močových cest: komplikace vzniknou raz dva
Ať už jde o močový měchýř...
Obřízka ve starém Egyptě
Články: Obřízka ve starém Egyptě
Obecně se přijímá názor, že...
Australský antigen aneb Příběh hepatitidy B
Články: Australský antigen aneb Příběh hepatitidy B
Poškozující a smrtící...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: