Čím to může být?

Dobrý den. Beru HA sunya už 6let a stalo se mi, že jsem dostala menstruaci ještě před dobráním platíčka, přišla o týden dříve a trvá už osmý den. Přišla s bolestmi a docela velkým pícháním v podbříšku. Stalo se mi to poprvé takhle, vždy chodila po dobrání plata do 3-4 dnů a trvala taky tak. Jiné změny jsem sice nepostřehla, nemůžu být těhotná? A ještě se chci zeptat, jestli po dlouhodobém užívání HA (Sunya, 6 let) neztrácí funkčnost. Děkuji Vám za odpověď Klára

Odpověď odborníka:

Antikoncepce účinnost neztrácí,o graviditu se patrně jednat nebude, pokud by se krvácení opakovalo byla by na místě úvaha o změně preparátu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Trombóza a embolie
Články: Trombóza a embolie
Hluboká žilní trombóza a...
Kolik mužů prošlo vaší ložnicí?
Články: Kolik mužů prošlo vaší ložnicí?
Kolik mužů prošlo vaší...
Dopřejte svým střevům jarní osvěžení!
Články: Dopřejte svým střevům jarní osvěžení!
S příchodem jara mnoho lidí...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Kolorektální karcinom
Články: Kolorektální karcinom
Kolorektální karcinom je...
Nástup do školky: 6 tipů, jak předcházet nemocem
Puberta, období převratných změn
Články: Puberta, období převratných změn
I když děti v tomto věku...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: