Dlouhá menstruace

Dobrý den paní doktorko/pane doktore, chtěla bych požádat o radu. Trápí mě velmi dlouhá menstruace. Musím předeslat, že jsem brala antikoncepci depo provera. v březnu jsem byla poslední. V červenci jsem měla přibližně měsíc trvající spíše slabší menstruaci. Byla jsem u paní doktorky. ultrazvuk byl v pořádku, tak mi dala injekci /engometrin?nepamatuji si přesně název/ a ascorutin a po pár dnech menstruace přestala. Další byla v září, trvala 8 dní. další po 28 dnech trvající 15 dní, během ní mi byla opět píchnuta injekce a po dvou dnech opět konec. v říjnu 10 dní a sama mi skončila. další nyní 10.11., po osmi dnech sama přestala, ale za tři dny opět začala a trvá do dnes. je dost silná a nepřestává. Dnes je 24.11. Je prosím možné, že je to dáno tou depo proverou, že mám hormony tak rozhozené? Myslím totiž že injekce engometrinu nic moc neřeší, přece nemohu chodit každý cyklus na injekci?! S depo proverou jsem přestala, protože bychom si přáli miminko. Byla mi bohužel naordinována kvůli epilepsii, prášky by prý pro mě nebyly vhodné. Vím, že mi paní doktorka řekla, že bude trvat než se tělo vzpamatuje, ale mluvila asi spíše o tom, že možná hned tak menstruaci nedostanu, a mě spíše trápí opak - častá menstruace. Prosím o Váš názor. Děkuji!!!

Odpověď odborníka:

Dobrý den Andreo! Ano, je možné, že se stále jedná o hormonální nerovnováhu způsobenou vysazením Provery. Pokud by se vaše problémy opakovaly i v dalších cyklech, určitě byste si zasloužila podrobnější vyšetření, zkuste se ještě poradit s vaší gynekoložkou. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: