Dlouhodobé krvácení mimo cyklus

Dobrý den, je mi 24 let, od svých 15 let beru antikoncepci. Prvních 6 let jsem brala Pramino, naprosto bez problémů. Před třemi lety se ale u mě objevilo krvácení uprostřed cyklu a má doktorka mi HA změnila na Vreyu, po nějaké době na Sylviane, a v průběhu času ještě na Yanelu, Minervu a nyní beru Tri-Regol. Dále jsem brala Ascorutin, později i Cyclo 3 Fort. Podstoupila jsem různá vyšetření na všelijaké bakterie, chlamydie atd. a vše negativní. Při poslední kontrole mi doktorka předepsala antibiotika Azibiot, prý pro jistotu, po kterých jsem se navíc osypala. Vše bez výsledků. Už to trvá přes 3 roky a stále se krvácení, většinou uprostřed cyklu až týden před menstruací, objevuje. Přítele mám stálého, po sexu se krvácení neobjevuje. Prosím, můžete mi poradit, čím by to mohlo být? Jsem bezradná a přemýšlím o změně gynekologa. Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Pokud krvácení trvá takto dlouho bylo by vhodné vysadit antikoncepci tak na 3 měsíce,během té doby použít jinou ochranou metodu zda se krvácení bude opakovat. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěž o krém BELOBAZA®

Belobaza je krém pro každodenní péči, ochranu a regeneraci suché, citlivé a podrážděné pokožky.

 celý článek

x