Dotaz

Je mi 20 let a v červenci 2013 jsem byla na konizaci deložního čípku (operace dopadla dobře a výsledky také-malé přednádorové změny). Poté jsem dodržela šestinedělí, tak jak mi doporučil lékař. Teď mám však problém při milováni s mým přítelem, který jsem před operací neměla. Nejde mi se vzrušit a zvlhnout. Brala jsem antikoncepci, kterou jsem poté změnila a teď úplně vysadila. Chtěla bych se Vás zeptat, jestli má operace na toto nějaký vliv, případně další kroky jak postupovat? Nedovedu si představit, že by mě to trápilo celý sexualní život. Děkuji za odpoveď

Odpověď odborníka:

Může to být následek vysazení antikoncepce, ale spíše jde o souvislost s operací. Nějakou léčbou to zřejmě neovlivníte. Důležité je, aby gynekologický nález byl v pořádku. Alespoň přechodně by bylo vhodné používání lubrikačního gelu. Časem by se vše mělo vrátit k normálu.

MUDr. Jan Vašinka
MUDr. Jan Vašinka

Specializace: Urologie

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: