Dušení

Dobrý den, paní doktorko. Skoro tři roky mám veliké obtíže s trávením. Byla jsem na gastroskopii, kde mi zjistili mírný zánět žaludku, předepsali mi Omeprazol. ten jsem nyní dobrala a jídlo se mi vrací stále. Obtíže jsou spojené ještě s pocity dušení, škrcení, někdy se mi špatně dýchá. Můj gastroenterolog mi doporučil ORL. Co si o tom myslíte? Ještě si zajdu na alergologii, ale už nevím. Ještě možná psychiatrie, ale nemyslím, že by mě něco zužovalo do té míry, že by šlo o psychosomatickou poruchu. Prosím, poraďte, jsem zoufalá.

Odpověď odborníka:

Můžete mít gastroesofageální reflux, ten se léčí léky - tzv. prokinetiky. Samotný omeprazol pouze snižuje žaludeční kyselost, ale neovlivňuje toto navracení potravy ze žaludku do jícnu.Dále může jít o hiátovou hernii, ta se řeší chirurgicky. Obecně mezi příčiny nepříjemných stavů s pocity dušení může samozřejmě patřit i bronchiální astma, zvětšená štítná žláza, poruchy psychické...

Poradna uLékaře.cz

Nečekejte a poraďte se ihned s naším lékařem!

Rychlá odpověď

již do 6 hodin

Za pár kaček

již od 29 Kč

A bez čekání

žádné čekárny a nemocnice

Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: