Ekzém na obličeji u oka

  • Dotaz od: Aneta Hančáková
  • Publikováno: 12.11.2008
  • uLékaře.cz

Dobrý den, již asi měsíc mě trápí ekzém, který se mi udělal na obličeji u oka. Mám to místo zarudnuté, suché a když si to čímkoliv namažu, místo mi velmi zrudne a pálí mě ...Ložisko se mi rozšiřuje, nevím co s tím....Myslíte, že si to mám namazat kortikoidy? Moc děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, vzhledem k tomu, že je kožní afekce blízko oka a vzhledem k tomu, jak dlouho již přetrvává a nezmenšuje se, doporučuji nezkoušet kortikoidní ani jinou mast a raději navštívit lékaře, který ekzém posoudí a určí vhodnou léčbu (lze navštívit praktika nebo dermatologa, případně očního lékaře).

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: