Ekzém na penisu

Dobrý den, je mi 20 let a asi tak měsíc zpátky se mi objevilo zarudnutí na penisu a předkožce. Navštívil jsem kožního lékaře a bylo mi sděleno, že se jedná o "menší" ekzém. Předepsal mi mastičku a doporučil provzdušněnost (název masti neznám, ale musela se vyrobit a podle popisu lékaře vypadá jako jogurt), která nejhorší fázi ekzému vyléčila, ale po obvodu předkožky mi stále zůstává menší zarudnutí. Podobné zkušenosti jsem pak měl s mastí Sudacream, po které mi zmizelo i to malé zarudnutí okolo předkožky, ale po tom co jsem jej přestal aplikovat se mi znovu objevilo. Vznik ekzému mohl nastat po zhoršené hygieně, jelikož jsem se v době vzniku nacházel na místech, která pro lepší hygienu nebyla tolik uzpůsobena. Popis ekzému: postižené místo je pouze zarudlé, žádné mapy, pupínky nic takového. Zarudnutí je tím větší čím více se dostane do styku s potem a pokud bych jej nemazal. Děkuji za rady.

Odpověď odborníka:

Může jít o projev atopie, což znamená, že vaše kůže může být dráždivější a citlivější na běžné podněty. nepoužívejte mýdla a sprchové gely, pravidelně promazávejte (Bepanten, Infadolan..). Při ev. zhoršení je třeba navštívit kožního ,lékaře.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: